osker schreef:
Biertje schreef:
guus kuhne schreef:
Tip : ga dan eindelijk eens naar dat land waarvan jij altijd zo hoog opgeeft : de Verenigde Staten van Amerika. Dat lijkt me ideaal voor jou.
Precies, daar hebben ze geen publieke zenders.
onzin daar hebben ze wél publieke zenders. Zonder reclameblokken, betaald door de belastingbetaler. Sober en degelijk met interessante programmering op TV en vooral op de radio.
Er zitten geen presentatoren die een half miljoen verdienen, er zijn geen omroeporkesten en er zijn geen dure sportevenementen. De kosten zijn minder dan $2 per jaar per inwoner (Nederland ruim 100 euro) Guus en biertje lullen uit hun linkse nekjes.
Jij wilt kijken naar wat jij wilt zien en je wilt zo min mogelijk belasting betalen EN : je dweept altijd met de Verenigde Staten van Amaerika. dus stel ik nogmaals voor dat je naar DAT land verhuist, osker. Dat is geen gelul uit mijn nek, dat is een redelijk en logisch voorstel. En : nekken zijn niet links of rechts.......
Kijk nog even of ik gezegd heb dat er in de Verenigde staten van Amerika geen publieke zenders zijn. Ik kan je het antwoord al vast geven : Nee, dat heb ik nooit gezegd. Ik weet namelijk dat er WEL publieke zenders zijn, maar dat ze van weinig belang zijn daar; commercie voert daar de boventoon.