Het is nu di mei 23, 2017 4:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wat bezielt De Boer?
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2015 2:03 pm 
Wat bezielt De Boer?

Eerst wilde hij de uitgerangeerde Eto'O. Die zit inmiddels voor een vet salaris de bank van Sampdoria warm te houden als hij met z'n misplaatste sterallures geen ruzie aan het zoeken is. En nu weer Van der Vaart. Wat moet Ajax met die opa? Het middenveld was al goed, maar is met de dure aankopen Sinkgraven en Gudelj meer dan afdoende versterkt. En in de aanval zie ik geen serieuze rol voor de trage Van der Vaart. Ik hoop niet dat hij komt, want hij gaat absoluut op de bank belanden. Ergo: weggegooid geld en boze gezichten.

Ik begrijp dat oud-spelers in de nadagen van hun carriere wat toe kunnen voegen aan hun vroegere club. Maar dat geldt niet voor Van der Vaart. Wie niet goed genoeg is voor HSV is dat ook niet voor Ajax. De enige oud-ajacied die terugkwam en serieus iets toevoegde was Rijkaard. Ook de positie waarop hij speelde sloot aan op een ervaren speler: centraal achterin. Daar zou Ajax ook nu zo iemand kunnen gebruiken want ik vrees dat daar de zwakte zit. De hele verdediging heeft zich dit jaar trouwens niet best ontwikkeld. Van Rhijn en Boilesen zijn weggezakt en ook Veltman heeft de stijgende lijn van vorig seizoen niet door kunnen trekken.

Een ervaren centale verdediger en een back erbij zou goed zijn. Maar Van der Vaart? Nee, die heeft Ajax niet nodig.

Berichttitel: Re: Wat bezielt De Boer?
Bericht nummer:#2  BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2015 10:50 pm 
lid

Eens, hetzelfde geld in zekere zin ook voor Dirk kuyt bij Feyenoord.

Snowflake-A person who thinks that in order to avoid hurting each other's feelings, everyone should feel like a winner and get a participation trophy. A person who has not learned that real life is about either winning or losing. They usually calls themselves "progressives" but they are observed to throws tantrums and use profanity and arrogance when others disagree them. They accuse others of racism or intolerance, but don't judge themselves under the same criteria.

Profiel  

Bericht nummer:#3  BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2015 1:38 pm 
osker schreef:
Eens, hetzelfde geld in zekere zin ook voor Dirk kuyt bij Feyenoord.

Daar zie ik meer de zin van. Omdat Kuyt een hele speciale jongen is en veel meer te bieden heeft dan Van der Vaart.

Bericht nummer:#4  BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2015 1:52 pm 
lid

Een speciale jongen van midden dertig en steeds vaker geblesseerd. Vd vaart is natuurlijk een veel betere voetballer dan kuyt, kuyt heeft een hogere aaibaarheid.

Ik hoop overigens dat kuyt en Feyenoord een fantastisch jaar hebben.

Snowflake-A person who thinks that in order to avoid hurting each other's feelings, everyone should feel like a winner and get a participation trophy. A person who has not learned that real life is about either winning or losing. They usually calls themselves "progressives" but they are observed to throws tantrums and use profanity and arrogance when others disagree them. They accuse others of racism or intolerance, but don't judge themselves under the same criteria.

Profiel  

Bericht nummer:#5  BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2015 2:11 pm 
Ik kijk niet naar de aaibaarheidsfactor. Van der Vaart is technisch uiteraard beter, maar Kuyt heeft andere kwaliteiten die Feyenoord naar mijn idee best kan gebruiken. Ik zie niet wat Van der Vaart Ajax te bieden heeft.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]