Waarheid schreef:
hein schreef:
Ik zou zeggen, bekijk het doelpunt en oordeel dan nog eens. Daar valt hem echt niets te verwijten. Eerder een compliment voor zijn poging de bal nog van de lijn te halen. Dat hij zowat zijn enkel erop breekt, is natuurlijk een ander verhaal.
En die andere 3 eigen doelpunten?
Nee, laat maar. Er is niets mis met Van Beek. We mogen blij zijn dat er de laatste jaren weer goede verdedigers opstaan.
Wat Bruma betreft, dat is een jongen die puur op basis van zijn vroege fysieke ontwikkeling als talent werd bestempeld, maar het bij de grote jongens toch wel heel erg laat afweten.
Ja, er is niet uitgekomen wat er van hem werd verwacht. Maar hij staat wél in de basis bij PSV. Dan ben je natuurlijk geen faalhaas.
Riedewald is absoluut een talent, maar is er fysiek nog lang niet. Ik vond Veltman gisteren overigens stukken beter. Die heeft het afgelopen jaar wel een enorme ontwikkeling doorgemaakt.
Over Veltman verschillen de meningen. Er zijn ook mensen die vinden dat hij in z'n ontwikkeling stagneert. Op zijn leeftijd moet hij meer brengen dan hij nu doet, vind ik.