Het is nu ma mei 01, 2017 12:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: zo okt 04, 2015 4:23 pm 
Riedewald wordt een hele grote, Bruma niet.

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: zo okt 04, 2015 4:24 pm 
Over faalhazen gesproken:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... eek__.html

Bericht nummer:#43  BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 7:26 pm 
hein schreef:

Ik zou zeggen, bekijk het doelpunt en oordeel dan nog eens. Daar valt hem echt niets te verwijten. Eerder een compliment voor zijn poging de bal nog van de lijn te halen. Dat hij zowat zijn enkel erop breekt, is natuurlijk een ander verhaal.

Wat Bruma betreft, dat is een jongen die puur op basis van zijn vroege fysieke ontwikkeling als talent werd bestempeld, maar het bij de grote jongens toch wel heel erg laat afweten. Die fout wordt wel vaker gemaakt, waarbij we ook niet moeten vergeten dat vroege fysieke volwassenheid ook duidt op vroege aftakeling. Riedewald is absoluut een talent, maar is er fysiek nog lang niet. Ik vond Veltman gisteren overigens stukken beter. Die heeft het afgelopen jaar wel een enorme ontwikkeling doorgemaakt.

Bericht nummer:#44  BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 3:27 pm 
Waarheid schreef:
hein schreef:

Ik zou zeggen, bekijk het doelpunt en oordeel dan nog eens. Daar valt hem echt niets te verwijten. Eerder een compliment voor zijn poging de bal nog van de lijn te halen. Dat hij zowat zijn enkel erop breekt, is natuurlijk een ander verhaal.

En die andere 3 eigen doelpunten?

Nee, laat maar. Er is niets mis met Van Beek. We mogen blij zijn dat er de laatste jaren weer goede verdedigers opstaan.

Wat Bruma betreft, dat is een jongen die puur op basis van zijn vroege fysieke ontwikkeling als talent werd bestempeld, maar het bij de grote jongens toch wel heel erg laat afweten.

Ja, er is niet uitgekomen wat er van hem werd verwacht. Maar hij staat wél in de basis bij PSV. Dan ben je natuurlijk geen faalhaas.

Riedewald is absoluut een talent, maar is er fysiek nog lang niet. Ik vond Veltman gisteren overigens stukken beter. Die heeft het afgelopen jaar wel een enorme ontwikkeling doorgemaakt.

Over Veltman verschillen de meningen. Er zijn ook mensen die vinden dat hij in z'n ontwikkeling stagneert. Op zijn leeftijd moet hij meer brengen dan hij nu doet, vind ik.

Bericht nummer:#45  BerichtGeplaatst: di okt 06, 2015 6:28 pm 
lid

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

:)

Profiel  

Bericht nummer:#46  BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2015 4:45 pm 
lid

Laat ik me aan een voorspelling wagen:
Turkije morst punten en Nederland wint in ieder geval gewoon van Borat.
De laatste wedstrijd is dan de echte finale.
Kat in 't bakkie.

Snowflake-A person who thinks that in order to avoid hurting each other's feelings, everyone should feel like a winner and get a participation trophy. A person who has not learned that real life is about either winning or losing. They usually calls themselves "progressives" but they are observed to throws tantrums and use profanity and arrogance when others disagree them. They accuse others of racism or intolerance, but don't judge themselves under the same criteria.

Profiel  

Bericht nummer:#47  BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2015 7:57 pm 
lid

Mijn voorspelling is dat Nederland de laatste twee wedstrijden gaat winnen, maar dat Turkije de benodigde 4 punten haalt.

Profiel  

Bericht nummer:#48  BerichtGeplaatst: di okt 13, 2015 2:22 pm 
lid

Tsja, die Turkse winst uit in Tsjechie gooide roet in het eten.
De discussie over de positie van Blind kan beginnen.

Snowflake-A person who thinks that in order to avoid hurting each other's feelings, everyone should feel like a winner and get a participation trophy. A person who has not learned that real life is about either winning or losing. They usually calls themselves "progressives" but they are observed to throws tantrums and use profanity and arrogance when others disagree them. They accuse others of racism or intolerance, but don't judge themselves under the same criteria.

Profiel  

Bericht nummer:#49  BerichtGeplaatst: wo okt 14, 2015 3:17 pm 
Van Oostveen moet ophoepelen en plaats maken voor iemand die wél verstand van voetbal heeft.

De kardinale fout die dit dorre mannetje heeft gemaakt is de voorkeur geven aan opa Hiddink boven Koeman. Onder Hiddink is het vanaf dag één misgegaan.

Een andere blunder van Van Oostveen was om toen al meteen vast te leggen dat Blind z'n opvolger zou worden. Vervolgens het (tegen een forse afkoopsom) aantrekken van Marco 'pannenkoek' Van Basten als z'n assistent. Dat zijn 3 onvergeeflijke fouten op rij.

Blind is erfgenaam van de puinhoop die Hiddink achterliet en veel geluk heeft hij ook niet gehad. In z'n eerste wedstrijd tegen IJsland het uitvallen van Robben en de rode kaart van Martins Indi. Tot die 2 momenten (vlak achter elkaar) liep het niet slecht. Je weet het nooit, maar als dat niet zou zijn gebeurd had het heel anders kunnen lopen. In die wedstrijd en daarna.

Dat gezegd hebbende denk ik dat Blind te licht is voor de functie van bondscoach.

Voor de rest zie ik het niet zo somber in. Je hoort nu veel gejank dat Nederland afgezakt is tot de tweede rang, maar er zijn genoeg prima voetballers voorhanden. Op het vorige EK beleefde Oranje ook een enorme afgang om 2 jaar later derde te worden op het WK.

Bericht nummer:#50  BerichtGeplaatst: wo okt 14, 2015 5:40 pm 
Ik nodig u uit om te kijken naar de fout van Ajax-speler Riedewald: https://streamable.com/g9po
Ik nodig u uit om te kijken naar de fout van Ajax-speler Tete: https://www.youtube.com/watch?v=KEeRxe8VeHA

Bericht nummer:#51  BerichtGeplaatst: wo okt 14, 2015 5:53 pm 
Waarheid schreef:
Ik nodig u uit om te kijken naar de fout van Ajax-speler Riedewald: https://streamable.com/g9po
Ik nodig u uit om te kijken naar de fout van Ajax-speler Tete: https://www.youtube.com/watch?v=KEeRxe8VeHA

Nou, bedankt voor de uitnodiging.

Ik zie dat ook Van Dijk (volgens jou samen met Van Beek de beste centrale verdediger van Nederland) flink staat te schutteren.

Bericht nummer:#52  BerichtGeplaatst: wo okt 28, 2015 9:48 am 
lid

osker schreef:
Laat ik me aan een voorspelling wagen:
Turkije morst punten en Nederland wint in ieder geval gewoon van Borat.
De laatste wedstrijd is dan de echte finale.
Kat in 't bakkie.

Enzo501 schreef:
Mijn voorspelling is dat Nederland de laatste twee wedstrijden gaat winnen, maar dat Turkije de benodigde 4 punten haalt.

En, nog wat geld verdiend met de voorspellingen?

Profiel  

Bericht nummer:#53  BerichtGeplaatst: do okt 29, 2015 9:18 pm 
Een geweldig doelpunt van Ajax-verdediger Joël Veltman, met een groot feest tot gevolg.

www.youtube.com Video van : www.youtube.com

Bericht nummer:#54  BerichtGeplaatst: do okt 29, 2015 10:22 pm 
lid

Waarheid schreef:
Een geweldig doelpunt van Ajax-verdediger Joël Veltman, met een groot feest tot gevolg.

Ik was present... :keeporder:

Profiel  

Bericht nummer:#55  BerichtGeplaatst: za okt 31, 2015 7:45 pm 
c-more schreef:
Waarheid schreef:

Ik was present... :keeporder:

:ok: Groeten uit vak W!

Bericht nummer:#56  BerichtGeplaatst: ma nov 02, 2015 11:14 am 
lid

Prachtig doelpunt!

Profiel  

Bericht nummer:#57  BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 12:26 pm 
Marcel schreef:
Prachtig doelpunt!

We hebben er hartelijk om gelachen, want zo zijn we ook wel weer :hardlachen:

Het verschil hierin zijnde natuurlijk wel dat die Veltman wekenlang een arrogante grote smoel heeft gehad.

Bericht nummer:#58  BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2015 1:24 pm 
lid

Waarheid schreef:
Marcel schreef:
Prachtig doelpunt!

Het verschil hierin zijnde natuurlijk wel dat die Veltman wekenlang een arrogante grote smoel heeft gehad.

Vertel!

Profiel  

Bericht nummer:#59  BerichtGeplaatst: do nov 05, 2015 8:54 pm 
Marcel schreef:
Waarheid schreef:
Marcel schreef:
Prachtig doelpunt!

Vertel!

Veltman heeft in allerlei media het Legioen opgeroepen om hem uit te fluiten. Dat vind ik behoorlijk arrogant.

Bericht nummer:#60  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2015 6:26 pm 
lid

Waarheid schreef:
Marcel schreef:
Waarheid schreef:

Vertel!

Veltman heeft in allerlei media het Legioen opgeroepen om hem uit te fluiten. Dat vind ik behoorlijk arrogant.

Want?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]