Het is nu do apr 02, 2020 5:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: di mei 22, 2012 9:07 am 
Zag er gisteren een stukje van op de tv. Zoooo aandoenlijk
Nadat die mevrouw vd gl ballotagecommissie eerst eens flink door het stof ging door te trachten Dibi voortijdig de mond te snoeren, ging het eindelijk eens over de inhoud.
Sappie scheen de winnaar te zijn en sprak zelfs over een groen én sociaal beleid! :hardlachen:
Dibi had het over back to basics en moet niet zoveel hebben van al die moderniteiten die het huidige bestuur hanteert om eventueel in de regeringsbankjes te gaan zitten.

Maar mij blijft het echter toch een poppenkast, want de winnaar is toch al bekend en de verliezer zal werkelijk af gaan als hij hierna eventueel nog blijft zitten.

Wat dus overblijft is nog een beetje goedkope aandacht in de media, en mis ik eigenlijk de logica om zich dan toch gewoon maar met de vvd te fuseren. Dan heb je meteen een koningskoppel Sappie/Rutte in het verschiet. Een droomkoppel dus.

Want van het voormalige gedachtengoed van de psp/ppr/cpn lijkt mij nog weinig over te zijn.

Stelling: Na het echeck van de afwijzing van Dibi als zijnde ongeschikt voor dit ambachtelijke vak is het nu totaal overbodig om nog verdere energie aan de 2 resterende "debatten" te besteden.
Want de uitslag staat toch al van te voren vast.

Bron: diverse media..

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]