c-more schreef:
Waarheid schreef:
c-more schreef:
Och, dat het verhaal van Jan Roos niet klopte, was erg aannemelijk. Later bleek dat inderdaad zo te zijn. Hierboven plaatste ik al een foto van Jan Roos met een machete van een halve meter. Hij verzweeg in eerste instantie dat hij een wapen had en hij wilde geen aangifte doen. En hij werkt natuurlijk voor de vooringenomen Telegraaf/Powned/Geenstijl. Erg vissig allemaal.
De jongens zullen hem wel met een grote mond benaderd hebben, waar hij zonder camera niet tegen opgewassen was. Dus schoot hij in de fight or flight modus met zijn machete. Die jongens zullen wel wat losliggende zooi gegooid hebben.
Huh, die foto is toch niet genomen tijdens dat incident ? En voor wie hij werkt zou niet moeten uitmaken over wat er precies gebeurt is, of zijn mensen van Telegraaf/Powned/Geenstijl bij jou gelijk verdacht ?
Dan lees ik weer een hoop "zullen wel" gebaseerd op vooroordelen naar de blanke man.
Je brult maar wat en je weet niet wat er precies gebeurt is.
Ik ook niet, maar ga niet in de haatmodes omdat het iemand van een vervelende zender betreft.
Ik heb hele duidelijke redenen om Jan Roos niet op zijn woord te geloven:
- Jan Roos heeft zijn verhaal veranderd nadat getuigen met een ander verhaal kwamen
- Jan Roos heeft geen aangifte gedaan van het voorval
- Jan Roos poseerde eerder als patjepeeër met een machete
- Jan Roos werkt voor een sensatiebelust en nationalistisch medium
Met andere woorden, Jan Roos heeft enerzijds een moreel defect en anderzijds persoonlijk belang bij het verzinnen, verdraaien of aandikken van de gebeurtenis.