Het is nu di apr 24, 2018 8:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Bericht nummer:#121  BerichtGeplaatst: vr dec 15, 2017 9:32 am 
lid

Rightnow schreef:
In het kopen van een auto ben ik altijd pragmatisch geweest en ik verwacht ook wel dat iedereen zo is: je kunt je geld maar een keer uitgeven. Als consument leef ik met twee benen op de grond.

Als burger houd ik echter niet van geld en ik steun politici die geld en economie verfoeien omdat ze in idealen geloven. Ik GELOOF in de heilige theorie van de Opwarming van de Aarde, in het NU realiseren van een Wereld zonder Muren, en in het mooie van het samenvoegen van alle grote bedrijven in nog grotere, in het slechte van bedrijven die minder duur adverteren, en ook GELOOF ik dat het budget voor het beschermen van "foute" politici te hoog is. Dan heb ik dubbel pret want ook in 2018 zullen mijn vrienden weer iedere dag mijn wijsheid prijzen.

Ik ben er trots op om Nederlander te zijn, zowel koopman als dominee!

Als het om energietraditie gaat bungelt Nederland onderaan in Europa .
Zeker niet iets om trots op te zijn.
Bedrijven als Shell hebben hier te veel invloed op de politiek.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]