Het is nu do dec 13, 2018 12:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2769 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 139  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#2481  BerichtGeplaatst: di okt 30, 2018 9:53 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nah, je kunt me niet volgen. Dan vraag je netjes "baedeker ik heb het niet begrepen, wil je dat toelichten?" Daar gaat ie dan:
Als iets niet gebeurd is, dan is er geen "hoe het gebeurde". Je zei trouwens iets anders: Ik weet niet of het gebeurde. Dan heb je ook geen "hoe het gebeurde". En als je niet weet hoe de beweerde oproep tot geweld gebeurde, dan kun je ook niks zeggen over het effect van een parallelle oproep die geweld afwijst. Je maffe bewering uit #2460 dat je "een oproep tot geweld niet kan teniet doen met een verklaring geweld af te wijzen" klopt niet.
Zie mijn voorbeeld in #2461.
Zie het voorbeeld dat Enzo zelf aanhaalt:
Volgens de fake quote van Enzo is dit oproepen tot geweld: "If you do (hurt him), I'll defend you in court."
Volgens wat Trump in werkelijkheid zei is het dat niet: "Get him out. Try not to hurt him. If you do, I'll defend you in court."

Dit is een combinatie van je maffe bewering die ik in #2461 en hierboven weerlegde, en een wat kneuterige "Enzo hangt die visie niet aan en dus is het onzin" nadat ik de vloer met zijn fake quotes aanveegde. Maar zeg eens. Als je alleen gaat herhalen wat Enzo zei, waarom zou ik dan in hemelsnaam met jou in discussie gaan?
Fake? Over fake news gesproken. Ik sla je op je smoel! Maar dat is geen dreigen met geweld.
Maar goed, het hele forum heeft allang door dat je geen kant meer opkunt en dan maar de droge feiten aan het ontkennen bent. Je bent een goede leerling van je grote Amerikaanse goeroe met het oranje hoofd.

Fake, zoals in #2459 onderbouwd.
Nadien weinig meer van Enzo vernomen.

Die bijdrage waar jij letterlijke quotes leugenachtig noemt :hum: en je vervolgens in allerlei bochten wringt om dat aan te tonen (uiteraard het duidelijke 'I will beat the crap out of you' 'vergetend' met als uitsmijter het bagetelliseren dat het er in de VS nou eenmaal wat ruiger aan toe gaat en de niet al te sterke opmerking over Sanders die blijkbaar te laat of doelend op iets anders aangeeft dat Trump geweld niet aanmoedigt? Dat heb ik in #2464 al voldoende weerlegd.

Profiel  

Bericht nummer:#2482  BerichtGeplaatst: di okt 30, 2018 9:53 pm 
lid

Over Iraniërs gesproken.
Rutte liet de moorden op Iraniërs door Iraniërs op Nederlands grondgebied stilletjes passeren. Iran heeft nu weer iets dergelijks geprobeerd, in Denemarken. En nu blijkt Frankrijk vorige week een Iraniër te hebben uitgezet voor het beramen van een bomaanslag in dat land. Ondertussen blijft Mogherini druk met proberen de Iran-deal te redden. Volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed.

Profiel  

Bericht nummer:#2483  BerichtGeplaatst: di okt 30, 2018 10:01 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Fake? Over fake news gesproken. Ik sla je op je smoel! Maar dat is geen dreigen met geweld.
Maar goed, het hele forum heeft allang door dat je geen kant meer opkunt en dan maar de droge feiten aan het ontkennen bent. Je bent een goede leerling van je grote Amerikaanse goeroe met het oranje hoofd.
Die bijdrage waar jij letterlijke quotes leugenachtig noemt :hum: en je vervolgens in allerlei bochten wringt om dat aan te tonen (uiteraard het duidelijke 'I will beat the crap out of you' 'vergetend' met als uitsmijter het bagetelliseren dat het er in de VS nou eenmaal wat ruiger aan toe gaat en de niet al te sterke opmerking over Sanders die blijkbaar te laat of doelend op iets anders aangeeft dat Trump geweld niet aanmoedigt? Dat heb ik in #2464 al voldoende weerlegd.

Nah daar gaf je geen uitleg over je fake quotes, maar mompelde je iets over dubbele standaards waar je zelf in grossiert.
Een aftocht met de staart tussen de benen.
:snooty:

Profiel  

Bericht nummer:#2484  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 2:16 am 
lid

baedeker schreef:
Wisp schreef:
baedeker schreef:
Ah, daar hebben we de wel­bewuste niet-begrijper weer.
Als iets niet gebeurd is, dan kan er ook geen "hoe het gebeurde" zijn
Echt wat je daar schreef was onzin.
-------------------

Nah, je kunt me niet volgen. Dan vraag je netjes "baedeker ik heb het niet begrepen, wil je dat toelichten?" Daar gaat ie dan:
Als iets niet gebeurd is, dan is er geen "hoe het gebeurde". Je zei trouwens iets anders: Ik weet niet of het gebeurde. Dan heb je ook geen "hoe het gebeurde". En als je niet weet hoe de beweerde oproep tot geweld gebeurde, dan kun je ook niks zeggen over het effect van een parallelle oproep die geweld afwijst. Je maffe bewering uit #2460 dat je "een oproep tot geweld niet kan teniet doen met een verklaring geweld af te wijzen" klopt niet.
Zie mijn voorbeeld in #2461.
Zie het voorbeeld dat Enzo zelf aanhaalt:
Volgens de fake quote van Enzo is dit oproepen tot geweld: "If you do (hurt him), I'll defend you in court."
Volgens wat Trump in werkelijkheid zei is het dat niet: "Get him out. Try not to hurt him. If you do, I'll defend you in court."

Dat jij en Enzo een verschillende meningen hebben was me intussen wel duidelijk
En dat je mijn bewering maf noemt is nou niet een overtuigend argument

Profiel  

Bericht nummer:#2485  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 2:20 am 
lid

baedeker schreef:
Dit is een combinatie van je maffe bewering die ik in #2461 en hierboven weerlegde, en een wat kneuterige "Enzo hangt die visie niet aan en dus is het onzin" nadat ik de vloer met zijn fake quotes aanveegde. Maar zeg eens. Als je alleen gaat herhalen wat Enzo zei, waarom zou ik dan in hemelsnaam met jou in discussie gaan?

Die "maffe bewering" heb je vooral "weerlegd" door het maf te noemen, niet echt overtuigend
En de door jouw als kneuterige bewering aangeduide mening komt geheel uit jouw brein.
Is zelfs niet bij benadering wat ik beweerde

Profiel  

Bericht nummer:#2486  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 9:49 am 
lid

Goh, dacht ik toch echt dat je nu iets intelligents zou gaan zeggen.
Kun je je account niet met Enzo fuseren of zo?
Dan kunnen jullie samen de welbewuste niet-begrijper uithangen en fake quotes zoeken.
Scheelt misschien weer een paar bomen.

Profiel  

Bericht nummer:#2487  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 10:07 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nah daar gaf je geen uitleg over je fake quotes, maar mompelde je iets over dubbele standaards waar je zelf in grossiert.

Ik heb een uitleg gegeven over 'fake quote' namelijk dat het letterlijke quotes zijn, die dus niet fake zijn, maar letterlijk. Dit is blijkbaar onverteerbaar voor je en dus kom je met allerlei vergezochte en subjectieve verklaringen. Trump heeft meerdere malen met geweld gedreigd ('I'll punch you in the face') en opgeroepen tot geweld; mensen die anderen die tegen Trump zijn eens flink afranselen kunnen rekenen op de juridische bijstand van de President van de VS. That's the world we live in...
Ik vind het prima hoor als je dit normaal of constructief vindt in het huidige tijdsgewricht, maar kom daar dan gewoon voor uit in plaats van verdraaien van feiten. Zijn aanhang vindt het ook schitterend hoor.

Profiel  

Bericht nummer:#2488  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 10:34 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Ik heb een uitleg gegeven over 'fake quote' namelijk dat het letterlijke quotes zijn, die dus niet fake zijn, maar letterlijk. Dit is blijkbaar onverteerbaar voor je en dus kom je met allerlei vergezochte en subjectieve verklaringen. Trump heeft meerdere malen met geweld gedreigd ('I'll punch you in the face') en opgeroepen tot geweld; mensen die anderen die tegen Trump zijn eens flink afranselen kunnen rekenen op de juridische bijstand van de President van de VS. That's the world we live in...
Ik vind het prima hoor als je dit normaal of constructief vindt in het huidige tijdsgewricht, maar kom daar dan gewoon voor uit in plaats van verdraaien van feiten. Zijn aanhang vindt het ook schitterend hoor.

Sorry Enzo, je plaatst hier quotes van Trump waar bewust woorden zijn weggelaten om ze een hele andere, negatieve betekenis te geven. Dat noem ik fake quotes. Iedereen kan dat voor zichzelf vaststellen aan de hand van de voorbeelden in #2459. Kijk, we maken allemaal wel eens een vergissing. Maar tegen duidelijk bewijs in blijven volhouden dat deze gemanipuleerde quotes geen fake zijn, dat siert je niet. Je kunt beter.

Profiel  

Bericht nummer:#2489  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 2:38 pm 
lid

baedeker schreef:
Dan kunnen jullie samen de welbewuste niet-begrijper uithangen en fake quotes zoeken.

Baedeker en Enzo hebben een dispuut
In dat verschil van mening staat Wisp even ver of neutraal tov Enzo als tov Baedeker
Wisp maakt een zijdelingse opmerking tegen Baedeker waarmee NADRUKKELIJK op geen enkele manier partij kiest in het dispuut
Wisp staat dus nog steeds volstrekt neutraal in het meningsverschil tussen Enzo en Baedeker
En Baedeker stelt voor een accountfusie

Zelfs in de wat warrige discussie tussen Wisp en Baedeker weigert Wisp NADRUKKELIJK om in het dispuut tussen Baedeker en Enzo een kant te kiezen
Er is hier inderdaad iemand een welbewuste niet-begrijper!

Profiel  

Bericht nummer:#2490  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 4:55 pm 
lid

Wisp schreef:
baedeker schreef:
In dat verschil van mening staat Wisp even ver of neutraal tov Enzo als tov Baedeker
Wisp maakt een zijdelingse opmerking tegen Baedeker waarmee NADRUKKELIJK op geen enkele manier partij kiest in het dispuut
Wisp staat dus nog steeds volstrekt neutraal in het meningsverschil tussen Enzo en Baedeker

Zelfs in de wat warrige discussie tussen Wisp en Baedeker weigert Wisp NADRUKKELIJK om in het dispuut tussen Baedeker en Enzo een kant te kiezen

Klets niet zo. Iedereen kan je post #2475 teruglezen.
Wat dacht je van een gezamenlijk account wispenzo?
:wink:

Profiel  

Bericht nummer:#2491  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 5:55 pm 
lid

baedeker schreef:
Wisp schreef:
baedeker schreef:

Oh , die post die jij opzettelijk verkeerd hebt begrepen,
en die een poging was om op een andere manier uit te leggen waarvan jij eerder al deed alsof je het 'niet begrepen' had
en waardoor jij de melige opmerking kon plaatsen dat ik wat anders zei dan ik eerder zei
omdat jij dat op een andere manier uitleggen natuurlijk 'niet begrepen' had
ja die post kan iedereen uiteraard terug lezen ....

Profiel  

Bericht nummer:#2492  BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2018 10:21 pm 
lid

Wisp schreef:
baedeker schreef:
Wisp schreef:

Oh , die post die jij opzettelijk verkeerd hebt begrepen,
en die een poging was om op een andere manier uit te leggen waarvan jij eerder al deed alsof je het 'niet begrepen' had
en waardoor jij de melige opmerking kon plaatsen dat ik wat anders zei dan ik eerder zei
omdat jij dat op een andere manier uitleggen natuurlijk 'niet begrepen' had
ja die post kan iedereen uiteraard terug lezen ....

Baedeker begrijpt het altijd verkeerd. Niks nieuws onder de zon.
Daarom had je beter de kant van Enzo kunnen kiezen ,want die kent de feiten.

Profiel  

Bericht nummer:#2493  BerichtGeplaatst: do nov 01, 2018 11:45 am 
lid

baedeker schreef:

Wanneer ga jij iets intelligents zeggen?

Profiel  

Bericht nummer:#2494  BerichtGeplaatst: do nov 01, 2018 12:12 pm 
lid

Trump heeft weer iets nieuws bedacht. Hij wil in strijd met de Amerikaanse grondwet regelen dat in Amerika geborenen uit ouders die illegaal in het land zijn geen Amerikaans staatsburgerschap meer verkrijgen. Volgens hem is dat niet in strijd met de grondwet omdat het illegalen betreft. Ik geloof niet dat de grondwet in Amerika dit onderscheid maakt. Dus zal hij eerst de grondwet moeten wijzigen voordat een dergelijk door hem voorgestelde regeling wet kan worden.

Profiel  

Bericht nummer:#2495  BerichtGeplaatst: do nov 01, 2018 12:20 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Trump heeft weer iets nieuws bedacht. Hij wil in strijd met de Amerikaanse grondwet regelen dat in Amerika geborenen uit ouders die illegaal in het land zijn geen Amerikaans staatsburgerschap meer verkrijgen. Volgens hem is dat niet in strijd met de grondwet omdat het illegalen betreft. Ik geloof niet dat de grondwet in Amerika dit onderscheid maakt. Dus zal hij eerst de grondwet moeten wijzigen voordat een dergelijk door hem voorgestelde regeling wet kan worden.

Op zich wel een opvallend artikel in de Amerikaanse grondwet waarvan je inderdaad kunt afvragen of dat wel nodig is. In Nederland geldt dit bijvoorbeeld alleen als een van de ouders Nederlands is.

Profiel  

Bericht nummer:#2496  BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2018 4:09 pm 
lid

baedeker schreef:
Over Iraniërs gesproken.
Rutte liet de moorden op Iraniërs door Iraniërs op Nederlands grondgebied stilletjes passeren. Iran heeft nu weer iets dergelijks geprobeerd, in Denemarken. En nu blijkt Frankrijk vorige week een Iraniër te hebben uitgezet voor het beramen van een bomaanslag in dat land. Ondertussen blijft Mogherini druk met proberen de Iran-deal te redden. Volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed.

Kijk kijk. Schouderophaler Rutte liet de moord op twee Iraniërs op Nederlands grondgebied stilletjes passeren. Iran probeerde hetzelfde in Denemarken, en de Denen pakken dat wél aan:
EU Now Considering Iran Sanctions After Assassination Plot Uncovered

Profiel  

Bericht nummer:#2497  BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2018 4:29 pm 
lid

baedeker schreef:
baedeker schreef:
Over Iraniërs gesproken.

Kijk kijk. Schouderophaler Rutte liet de moord op twee Iraniërs op Nederlands grondgebied stilletjes passeren. Iran probeerde hetzelfde in Denemarken, en de Denen pakken dat wél aan:

Wat is de uitspraak van de rechter over die aanslagen geweest? Laten we tot die tijd onze oordelen nog even voor ons houden.

Profiel  

Bericht nummer:#2498  BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2018 5:58 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
baedeker schreef:
Over Iraniërs gesproken.

Wat is de uitspraak van de rechter over die aanslagen geweest? Laten we tot die tijd onze oordelen nog even voor ons houden.

Dat is best
Maar laten we dan wel die zaak los koppelen van Saoedi Arabië
Want nu is deze zaak alleen puur als afleidingsmanoeuvre in de discussie gebracht
En als die twee moorden zo gebeurd zijn zoals Baedeker zegt, dan verdient die zaak echt wel een aparte discussie

Profiel  

Bericht nummer:#2499  BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2018 6:47 pm 
lid

Wisp schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Dat is best
Maar laten we dan wel die zaak los koppelen van Saoedi Arabië
Want nu is deze zaak alleen puur als afleidingsmanoeuvre in de discussie gebracht
En als die twee moorden zo gebeurd zijn zoals Baedeker zegt, dan verdient die zaak echt wel een aparte discussie

Er wordt wel degelijk onderzoek naar deze liquidaties gedaan maar het wordt niet aan de grote klok gehangen. En dat Rutte de moorden schouderophalend stilletjes liet passeren is natuurlijk het gebruikelijke ongenuanceerde gebash dat we van deze forummer gewend zijn.
https://www.ad.nl/binnenland/waarom-zou ... ~ada1f4c6/

Profiel  

Bericht nummer:#2500  BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2018 8:30 pm 
lid

Ja, baedeker had natuurlijk al eerder, zeer tegen de zin van Wisp en Lancelot, het contrast opgemerkt tussen de poeha rond de moord op Khashoggi in het Saoedische consulaat in Istanbul, en de radiostilte rond de moord op deze twee Iraniërs in Nederland. Het lette onze zogenaamd niet aan de grote klok hangerige premier niet om in de media te roepen dat de onderste steen boven moest, in Turkije. Inmiddels zijn er Iraanse diplomaten stilletjes Nederland uitgezet, is er dus blijkbaar wel iets gebeurd, maar mag iedereen naar de toedracht blijven gissen. De Denen hebben kennelijk genoeg aan een poging tot moord om heel wat kordater op te treden. Kennelijk is het tegen de zin van de gebruikelijke miezemuizen op dit forum om zo iets te constateren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2769 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 139  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]