osker schreef:
Er is niet één Amerikaan die als gevolg van het filmpje van Lubach besluit zijn wapens in te leveren.
Lubach maakt zijn filmpje omdat hij zichzelf zo fantastisch vindt.
Dat mag maar niet met overheidsgeld.
Volgens de regeltjes wel. Over onze linkse staatsomroep mogen we onze twijfels hebben maar helaas kiezen wij partijen zoals het CDA die deze kliek in Hilversum voor altijd willen steunen. Anders wordt hier en daar een voorzitter en een penningmeester boos waar ze nog partijbanden mee hebben, zou ik speculeren.
Zelf kon ik wel lachten om het filmpje; een beetje als een boer die kiespijn heeft omdat ik het altijd op wil nemen voor Amerika. Helaas, vrije wapens voor iedereen staat kennelijk in hun grondwet dus moeten ze die kunnen veranderen om van die wapens af te komen - blij dat het bij ons niet in de Grondwet staat; maar ik leef hier in Europa.
Ik begrijp dat persoonlijk wapenbezit op zich OK kan zijn in de Amerikaanse samenleving en wilde het verder aan de Amerikanen overlaten maar er zullen genoeg Amerikanen zijn die het zien zoals Lubach en ook de NRA zelf ziet nu wel grenzen aan de gewenste wapenvrijheden.