Het is nu do dec 14, 2017 11:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2017 11:04 pm 
lid

[quote="Christina"][quote="portman"]
[quote="Christina"]
[quote="portman"]

O... Dan is het goed... :eek:[/quote]

Achteraf is het jammer dat de gevestigde partijen zo tegen Bernd Lucke en co. tekeer zijn gegaan.
Met Lucke en co. (ook wel de professorenpartij genoemd) had de AfD misschien een constructieve nieuwe partij kunnen zijn.[/quote]
Welnee... Lucke is of was dan wel professor maar de AfD was gewoon een rechts-radicale partij, te vergelijken met de PVV hier. Nu is het dus zelfs een nazi-partij geworden...

Dat zeg ik, zonder Lucke is de partij nog meer naar rechts opgeschoven.
Overigens is het geen nazi partij ondanks dat er nazi's onder de aanhangers zitten.
Let wel, 1.000.0000 van de kiezers zijn voormalige CDU kiezers en 1.000.000 zijn voormalige linkse kiezers.
Een partij waar nazi's in zitten is voor mij een nazi-partij. Die moet je je uit je partij flikkeren.

Laatst bijgewerkt door portman op ma sep 25, 2017 11:08 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2017 11:07 pm 
lid

portman schreef:
Christina schreef:
portman schreef:

Zoiets roep jij al jaren maar Merkel wordt gewoon weer bondskanselier en als ze zich niet gek laat maken door die walgelijke neo-nazi's zal ze haar tijd gewoon uitzitten.

Nou ja, dan heb ik toch gelijk gekregen, de CDU/CSU heeft het grootste verlies geleden sinds 1949.

Ik denk dat Merkel het niet nog 4 jaar volmaakt omdat de SPD (2e partij) in de oppositie gaat.
Een nieuwe coalitie van 4 partijen moet gevormd worden, daaronder CSU en Grünen, die mijlenver uit elkaar liggen.
Ook de FDP en CDU zijn heel verschillend m.b.t. een zgn. Transferunie.
Ik denk niet dat zo'n coalitie zal ontstaan. Blijft de SPD bij haar standpunt niet in een regering te willen, dan ga je richting nieuwe verkiezingen. En dan is het afwachten.

Ik weet precies hoe de verhoudingen zijn maar heb het sterke idee dat Merkel er wel uitkomt.
Inderdaad heeft de CDU het grootste verlies geleden sinds 1949 maar blijft nog steeds veruit de grootste partij vooral dankzij Merkel. Persoonlijk heb ik helemaal niks met die partij maar bewonder Merkel wel.

Ik verwijt Merkel dat ze eigenmachtig de grenzen heeft opengezet voor iedereen die wilde komen.
Ik verwijt haar dat omdat zij daardoor de stabiliteit van een Duitse regering van 2 partijen overboord heeft gegooid.
Ik had het Duitsland en Europa zo gegund dat Duitsland een baken van stabiliteit onder Merkel was gebleven.
Helaas.

Profiel  

Bericht nummer:#43  BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2017 11:13 pm 
lid

Christina schreef:
portman schreef:
Christina schreef:

Nou ja, dan heb ik toch gelijk gekregen, de CDU/CSU heeft het grootste verlies geleden sinds 1949.

Ik denk dat Merkel het niet nog 4 jaar volmaakt omdat de SPD (2e partij) in de oppositie gaat.
Een nieuwe coalitie van 4 partijen moet gevormd worden, daaronder CSU en Grünen, die mijlenver uit elkaar liggen.
Ook de FDP en CDU zijn heel verschillend m.b.t. een zgn. Transferunie.
Ik denk niet dat zo'n coalitie zal ontstaan. Blijft de SPD bij haar standpunt niet in een regering te willen, dan ga je richting nieuwe verkiezingen. En dan is het afwachten.

Ik weet precies hoe de verhoudingen zijn maar heb het sterke idee dat Merkel er wel uitkomt.
Inderdaad heeft de CDU het grootste verlies geleden sinds 1949 maar blijft nog steeds veruit de grootste partij vooral dankzij Merkel. Persoonlijk heb ik helemaal niks met die partij maar bewonder Merkel wel.

Ik verwijt Merkel dat ze eigenmachtig de grenzen heeft opengezet voor iedereen die wilde komen.
Ik verwijt haar dat omdat zij daardoor de stabiliteit van een Duitse regering van 2 partijen overboord heeft gegooid.
Ik had het Duitsland en Europa zo gegund dat Duitsland een baken van stabiliteit onder Merkel was gebleven.
Helaas.

Dat komt omdat jij en al die andere rechtsen bang bent voor vluchtelingen en ze allemaal als potentiële terroristen en/of uitvreters ziet.
Let wel: ik heb het over VLUCHTELINGEN. Niet over migranten.

Profiel  

Bericht nummer:#44  BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2017 11:24 pm 
lid

portman schreef:
Christina schreef:
portman schreef:

Helaas.

Dat komt omdat jij en al die andere rechtsen bang bent voor vluchtelingen en ze allemaal als potentiële terroristen en/of uitvreters ziet.

Nee, ik vind het een dure plicht om vervolgden een veilige haven te bieden.
Wat Merkel heeft gedaan is de deuren wagenwijd open zetten voor alle illegale migranten ter wereld.
Zonder controle, zonder niets. Zonder uitzichten, jarenlang in turnhallen en containerdorpen.
Resultaat, wanhopige mensen, criminelen, IS infiltranten, jonge mannen die een mooie toekomst beloofd werd, en die
hier nu alleen zijn, zonder toekomst.
De criminaliteit onder migranten en ook onder vluchtelingen stijgt dramatisch.
Dat is totaal onverantwoord geweest, voor iedereen en naar iedereen. En dan heb ik het niet over de vele doden in de Middellandse zee, een groot drama op zich.

Profiel  

Bericht nummer:#45  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 12:04 am 
lid

Christina schreef:
portman schreef:
Christina schreef:

Helaas.

Nee, ik vind het een dure plicht om vervolgden een veilige haven te bieden.
Wat Merkel heeft gedaan is de deuren wagenwijd open zetten voor alle illegale migranten ter wereld.
Zonder controle, zonder niets. Zonder uitzichten, jarenlang in turnhallen en containerdorpen.
Resultaat, wanhopige mensen, criminelen, IS infiltranten, jonge mannen die een mooie toekomst beloofd werd, en die
hier nu alleen zijn, zonder toekomst.
De criminaliteit onder migranten en ook onder vluchtelingen stijgt dramatisch.
Dat is totaal onverantwoord geweest, voor iedereen en naar iedereen. En dan heb ik het niet over de vele doden in de Middellandse zee, een groot drama op zich.

Heel erg allemaal maar veel ouwe koeien. In ieder geval vind ik dat echte vluchtelingen geholpen moeten worden en illegale migranten teruggestuurd moeten worden. Ook schandelijk dat andere Europese landen vluchtelingen weigeren ondanks afspraken over een verdeling binnen alle EU-landen.

Profiel  

Bericht nummer:#46  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 12:16 am 
lid

Christina schreef:
portman schreef:
Christina schreef:

Achteraf is het jammer dat de gevestigde partijen zo tegen Bernd Lucke en co. tekeer zijn gegaan.
Met Lucke en co. (ook wel de professorenpartij genoemd) had de AfD misschien een constructieve nieuwe partij kunnen zijn.

Welnee... Lucke is of was dan wel professor maar de AfD was gewoon een rechts-radicale partij, te vergelijken met de PVV hier. Nu is het dus zelfs een nazi-partij geworden...

Overigens is het geen nazi partij ondanks dat er nazi's onder de aanhangers zitten.
Let wel, 1.000.0000 van de kiezers zijn voormalige CDU kiezers en 1.000.000 zijn voormalige linkse kiezers.

Ja dat zeg je. Maar wel groter geworden nadat Gauland die verachtelijke uitspraken deed.

Ja. En die Gauland is geen nazi dan? Dacht 't wel!

Profiel  

Bericht nummer:#47  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 4:33 am 
lid

Christina schreef:
Enzo501 schreef:
Christina schreef:

Zo zou je het kunnen zeggen, Petry is in de loop der tijd gematigder geworden en daarmee had ze niet gewonnen.

Je gokt. In 2016 toen ze beoogd lijsttrekker was stond het AfD rond de 15% in de peilingen en toen ze zich had teruggetrokken daalde dat naar onder de tien, om de afgelopen paar weken weer omhoog te kruipen tot wat het nu is. Wellicht dat de meer gematigde koers juist wel hoger had gescoord doordat er meer stemmen van de rechterkant van het CDU zouden zijn gehaald.

Er heerst behoorlijk consensus hierover, met de Petry-stijl was het resultaat zo geweest als 4 jaar geleden.
Ik ga nog verder, ik denk dat een stem op de AfD voor een deel een stem tegen Merkel is.
En bovendien denk ik dat Merkel het niet nog 4 jaar volmaakt, ze is zeer omstreden door alle partijen heen inmiddels.

Gok.
Gok.
En gok.

Profiel  

Bericht nummer:#48  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 4:53 am 
lid

Christina schreef:
Biertje schreef:
Christina schreef:

Met de Frauke Petry stijl had de AfD niet gewonnen. Bernd Lucke heeft dat voorgedaan.
Alleen met een duidelijke lijn onder Alice Weidel en Gauland kon de AfD winnen.
En wat is die duidelijk lijn ook alweer?

Onderzoekscommissie t.b.v. Rechtsbrüche van Merkel op 15 september 2015,
keihard tegen massa immigratie, voor grenssluitingen- strenge controles, terugsturen criminele asielzoekers, etc.
Eigenlijk was dat hét thema van de AfD : de migratie- en vluchtelingencrisis.
Frauke Petrie was daar niet zo rechtlijnig in, Petrie was voorzichtiger, aarzelender.
Dan heeft er een themaverandering plaatsgevonden want het was oorspronkelijk de EU en de euro.

Profiel  

Bericht nummer:#49  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 8:50 am 
lid

Biertje schreef:
Christina schreef:
Biertje schreef:
En wat is die duidelijk lijn ook alweer?

Onderzoekscommissie t.b.v. Rechtsbrüche van Merkel op 15 september 2015,
keihard tegen massa immigratie, voor grenssluitingen- strenge controles, terugsturen criminele asielzoekers, etc.
Eigenlijk was dat hét thema van de AfD : de migratie- en vluchtelingencrisis.
Frauke Petrie was daar niet zo rechtlijnig in, Petrie was voorzichtiger, aarzelender.
Dan heeft er een themaverandering plaatsgevonden want het was oorspronkelijk de EU en de euro.

De AFD is groter,diverser en radicaler geworden.

Als je wilt weten waar de AfD voor staat, kun je bijvoorbeeld kijken naar Jens Maier. Hij is een rechter uit Dresden, actief in de AfD, spreekt op bijeenkomsten van anti-islambeweging Pegida en is zondag gekozen in de Bondsdag. Hij waarschuwt tegen de „productie van mengvolkeren”, waardoor „nationale identiteiten worden uitgewist”.

Maier noemt de neonazistische NPD „de enige partij die altijd pal heeft gestaan voor Duitsland”. En hij kreeg enige landelijke bekendheid toen hij in een bierhal in Dresden de inleiding hield bij een omstreden toespraak van de radicale voorzitter van de AfD-afdeling Thüringen, Björn Höcke, die tekeer ging tegen het Holocaust-monument in Berlijn dat „een monument van de schande” zou zijn.

Maier was een van AfD-kandidaten die de krant Der Tagesspiegel onlangs tegen het licht hield, door onder meer te kijken wat ze zoal op hun Facebook-pagina’s schreven. Een ander was de journalist Nicolaus Fest (zoon van de beroemde historicus en Hitler-biograaf Joachim Fest), die sluiting bepleit van alle moskeeën en die het dragen van een hoofddoekje vergelijkt met het tonen van hakenkruizen. Een andere AfD-kandidaat voor de Bondsdag noemde Obama „een quota-neger”. Weer anderen zien immigratie als doelgerichte poging tot ‘omvolking’, steunen de Identitaire Beweging of geloven in een internationale samenzwering, waar de kerk, de spoorwegen, de CSU en de Groenen bij betrokken zijn om de Duitse maatschappij onder controle van de elite te brengen.

Niet allemaal hebben deze kandidaten de Bondsdag gehaald. Maar de AfD zag er geen probleem in hen op de lijst te zetten. En dat hoeft ook niet te verbazen, want in de top van de partij zijn de uitspraken ook niet altijd makkelijk te onderscheiden van het gedachtengoed van extreem- of racistisch rechts.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/25/de ... 0-a1574783

Profiel  

Bericht nummer:#50  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 10:40 am 
lid

Het is paradoxaal maar: degenen die echt een visie hebben, en durven formuleren, zijn juist vaak zelf ook zoekende. Liever hebben grote menigten harde schreeuwers die consequent hetzelfde roepen maar de zoekende burger, en de burgers die onderling nog discussie voeren, ook met andersdenkenden, zonder elkaar de tent uit te vechten, hebben niet zo'n boodschap aan de schreeuwers.

Ik zeg het als (voor velen hier "extreem-") rechts denkende burger, betrokken bij alles wat conservatief is. Maar is de situatie op de linkerflanken van de politiek, bij de SP en bij Groen Links, fundamenteel anders?

Profiel  

Bericht nummer:#51  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 10:55 am 
lid

Biertje schreef:
Rightnow schreef:
Christina schreef:
Met de Frauke Petry stijl had de AfD niet gewonnen. Bernd Lucke heeft dat voorgedaan.
Alleen met een duidelijke lijn onder Alice Weidel en Gauland kon de AfD winnen.

Je moet toch niet tegen elke prijs willen winnen. Dan maar wat langer er over gedaan want met de AfD kan de uitkomst uiteindelijk tegenvallen en de zorgen die worden geuit zijn niet helemaal onzinnig.

Al gaat het niet aan om te doen of Hitler opnieuw is opgestaan. Er is een interessante film die dat scenario uitbeeldt en die laat trouwens de Fuehrer zich zeer lovend uitlaten over de Gruenen terwijl hij de neonazi's een stelletje halfgaren vindt. https://www.hofnar.nl/voorstelling/?id= ... gK_DfD_BwE
Hoe je het went of keer, als Gauland werkelijk meent dat de Wehrman zelf niet een onderdeel was van een systeem ter uitmoorden van 6 miljoen joden, zigeuners,homo's en de dood van vele miljoenen onschuldige burgers, weet ik dat een nieuwe hitler is opgestaan. Er zullen ongetwijfeld mensen wel hebben moet vechten ook al wilden ze niet maar de Wehrmacht was behoorlijk fanatiek, fanatieker dat menig U-bootkapitein.

Aan de hand hiervan heb ik gegoogled op Bernd Lucke. Deze man (met zijn partij LKR) heeft een visie waar ik veel voor voel:
Citaat:
Ist die AfD gefährlich?

Nein, gefährlich sind Terroristen, nicht eine demokratische Partei. Aber ich halte eben vieles, was die heutige AfD will, für falsch. Und besonders bereitet es mir Sorge, dass die AfD sehr stark polarisiert, vor allem mit Blick auf Muslime und Migranten. Da grenzt sie aus, und das darf nicht sein. Die allermeisten Migranten werden bei uns bleiben, und deshalb müssen wir integrieren, nicht polarisieren. Wir müssen unsere Werte und unsere Kultur selbstbewusst vertreten. Und zu unserer Kultur gehört auch die Toleranz und der Respekt gegenüber anderen Kulturen und Religionen.

Ist Ihre alte Kritik an der Euro-Rettungspolitik auch ein Thema der LKR?
http://www.bz-berlin.de/deutschland/ber ... -vertraute
Ja. Die Schulden in Südeuropa sind heute höher als je zuvor. Es gibt enorme Arbeitslosigkeit und kein Wachstum. Die Lage in Griechenland, Portugal und Italien ist richtig schlecht. Schon wieder wurde eine große Bank mit Staatsgeld gerettet – unter Bruch des neuen EU-Rechts. Das Gelddrucken der Europäischen Zentralbank stößt jetzt an seine Grenzen, denn die Inflation zieht an. Sobald es kein billiges Geld mehr gibt, kann die Lage schnell außer Kontrolle geraten.

Was schlägt die LKR vor?

Es darf kein weiteres Geld und keine weiteren Kredite für überschuldete Euro-Krisenländer geben. Wenn das dazu führt, dass die Griechen aus dem Euro austreten, dann ist es eben so. Mit einer neuen Währung könnten sie gegenüber dem Euro abwerten. Das würde ihre Wirtschaft ankurbeln. Es ist doch ein Skandal, dass wir seit sieben Jahren Milliarden von Euro nach Griechenland überweisen und es geht nicht voran. Die Banken sind immer noch sterbenskrank, die Rentner kriegen kaum Rente und fast die Hälfte der Jugendlichen ist arbeitslos!

Ihre innenpolitischen Ziele?

Wir müssen in die innere Sicherheit investieren: Mehr Personal und mehr Geld für Polizei und Justiz. Dass Hartz IV zum Dauerzustand für Millionen Menschen geworden ist, geht gar nicht. Wir wollen ein aktivierendes Grundeinkommen statt Hartz IV und leichteren Zugang zu stabilen Beschäftigungsverhältnissen. Das Grundeinkommen soll allen Leuten zugutekommen, die unter einer bestimmten Einkommensschwelle liegen. Je mehr sie dazu verdienen, desto mehr wird es abgeschmolzen – aber so langsam, dass sich die zusätzliche Erwerbstätigkeit lohnt. Es darf nicht sein, dass man von eigener Arbeit netto kaum etwas hat.
http://www.bz-berlin.de/deutschland/bernd-lucke-mein-fehler-war-dass-ich-frauke-petry-vertraute
Hoe het met mensen en posities in de AfD is gegaan heb ik nooit bijgehouden; mij gaat het er om dat diverse mensen uitspraken hebben gedaan zoals hierboven, die mij bevallen en die hier in Nederland het gesprek kunnen helpen tussen burgers die nieuwe wegen zoeken. Wilders gaat niet zo diep, die roept eens wat en dat laat bij ons meer vragen achter dan dat hij bevredigende antwoorden geeft.

Profiel  

Bericht nummer:#52  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 12:02 pm 
lid

Citaat:
Ja. Die Schulden in Südeuropa sind heute höher als je zuvor. Es gibt enorme Arbeitslosigkeit und kein Wachstum. Die Lage in Griechenland, Portugal und Italien ist richtig schlecht. Schon wieder wurde eine große Bank mit Staatsgeld gerettet – unter Bruch des neuen EU-Rechts. Das Gelddrucken der Europäischen Zentralbank stößt jetzt an seine Grenzen, denn die Inflation zieht an. Sobald es kein billiges Geld mehr gibt, kann die Lage schnell außer Kontrolle geraten.
En al die Duitse banken die zo dom waren om aan Griekenland sloten vol uit te lenen en gered zijn, in mijn optiek geheel te onrechte

Profiel  

Bericht nummer:#53  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 3:14 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Christina schreef:
Enzo501 schreef:

Je gokt. In 2016 toen ze beoogd lijsttrekker was stond het AfD rond de 15% in de peilingen en toen ze zich had teruggetrokken daalde dat naar onder de tien, om de afgelopen paar weken weer omhoog te kruipen tot wat het nu is. Wellicht dat de meer gematigde koers juist wel hoger had gescoord doordat er meer stemmen van de rechterkant van het CDU zouden zijn gehaald.

Er heerst behoorlijk consensus hierover, met de Petry-stijl was het resultaat zo geweest als 4 jaar geleden.
Ik ga nog verder, ik denk dat een stem op de AfD voor een deel een stem tegen Merkel is.
En bovendien denk ik dat Merkel het niet nog 4 jaar volmaakt, ze is zeer omstreden door alle partijen heen inmiddels.

Gok.
Gok.
En gok.

2 en 3 zijn mijn gedachten inderdaad, staat er ook.

Profiel  

Bericht nummer:#54  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 3:19 pm 
lid

Rightnow schreef:
Het is paradoxaal maar: degenen die echt een visie hebben, en durven formuleren, zijn juist vaak zelf ook zoekende. Liever hebben grote menigten harde schreeuwers die consequent hetzelfde roepen maar de zoekende burger, en de burgers die onderling nog discussie voeren, ook met andersdenkenden, zonder elkaar de tent uit te vechten, hebben niet zo'n boodschap aan de schreeuwers.

Ik zeg het als (voor velen hier "extreem-") rechts denkende burger, betrokken bij alles wat conservatief is. Maar is de situatie op de linkerflanken van de politiek, bij de SP en bij Groen Links, fundamenteel anders?

Bij GL wel. De SP is n.m.m. een dictatoriaal bestuurde partij maar het zijn uiteraard geen nazi's.

Profiel  

Bericht nummer:#55  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 4:52 pm 
lid

Christina schreef:
Enzo501 schreef:
Christina schreef:

Gok.
Gok.
En gok.

2 en 3 zijn mijn gedachten inderdaad, staat er ook.

Begrijp ik toch niet helemaal.
Waarom zou een AfD onder Petry niet net zo goed een stem tegen Merkel zijn?
En waarom denk je dat die 15% onder Perty plotseling bij de verkiezingen tot onder de 5% zou ineenstorten; waar zouden die mensen dan op stemmen?

Profiel  

Bericht nummer:#56  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 6:12 pm 
lid

portman schreef:
Rightnow schreef:

Bij GL wel. De SP is n.m.m. een dictatoriaal bestuurde partij maar het zijn uiteraard geen nazi's.

Als ik zo kijk naar de kadaverdiscipline, hoe uitspraken van congressen worden genegeerd en dissidenten worden 'weggewerkt', kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, dat alle partijen en bewegingen dictatoriaal bestuurd worden.

Profiel  

Bericht nummer:#57  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 6:22 pm 
lid

Raya schreef:
portman schreef:
Rightnow schreef:

Als ik zo kijk naar de kadaverdiscipline, hoe uitspraken van congressen worden genegeerd en dissidenten worden 'weggewerkt', kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, dat alle partijen en bewegingen dictatoriaal bestuurd worden.

Weet ik niet. Maar van de SP weet ik het wel. Denk maar aan Hoorn. Beschamend...
Er stond vandaag een mooie column van Bert Wagendorp in de Volkskrant over de SP. Kan ik helaas niet downloaden. Maar misschien kan jij dat wel. Ik was het voor 100% met hem eens.

Profiel  

Bericht nummer:#58  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 6:36 pm 
lid

portman schreef:
Raya schreef:
portman schreef:

Weet ik niet. Maar van de SP weet ik het wel. Denk maar aan Hoorn. Beschamend...
Er stond vandaag een mooie column van Bert Wagendorp in de Volkskrant over de SP. Kan ik helaas niet downloaden. Maar misschien kan jij dat wel. Ik was het voor 100% met hem eens.

Je hebt de discussie niet gevolgd. Er zijn heel goede argumenten voor en heel goede argumenten tegen. Daarover is uitgebreid gediscussieerd in de afdelingen en op de congressen. Dat heeft geleid tot een democratisch genomen besluit.

Profiel  

Bericht nummer:#59  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 6:53 pm 
lid

Raya schreef:
portman schreef:
Raya schreef:

Je hebt de discussie niet gevolgd. Er zijn heel goede argumenten voor en heel goede argumenten tegen. Daarover is uitgebreid gediscussieerd in de afdelingen en op de congressen. Dat heeft geleid tot een democratisch genomen besluit.

Ik heb inderdaad geen discussie gevolgd. Moet dat? Ik heb wel betrouwbare media gevolgd met negatieve berichten over de dictatoriaal bestuurde SP. Na Jan Marijnissen is er geen klap veranderd in de SP. Daar heeft Jan heel goed voor gezorgd...
De column al gedownload of wellicht zelf in de Volkskrant gelezen?

Profiel  

Bericht nummer:#60  BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 7:02 pm 
lid

portman schreef:
Raya schreef:
portman schreef:

Ik heb inderdaad geen discussie gevolgd. Moet dat? Ik heb wel betrouwbare media gevolgd met negatieve berichten over de dictatoriaal bestuurde SP. Na Jan Marijnissen is er geen klap veranderd in de SP. Daar heeft Jan heel goed voor gezorgd...
De column al gedownload of wellicht zelf in de Volkskrant gelezen?

Als je af wilt geven op de SP en deelname in gemeenten, zou het wel zo handig zijn als je weet waar je het over hebt...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]