Het is nu ma apr 23, 2018 9:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 1:58 pm 
lid

Janno schreef:
Er zijn legio jonge cabaretiers die veel leuker zijn dan de oude garde. Daniël Arends, Rundfunk, Patrick Laureij, Martijn Koning, Tim Fransen, Peter Pannekoek en nog veel meer. Ik heb ze allemaal gezien in het theater en het is vooral verfrissend omdat ze nog gretig zijn en niet op oude roem teren.
Youp was ooit goed, maar doet al jaren hetzelfde kunstje en dat werkt voor mij niet meer. Freek de Jonge daarentegen zag ik afgelopen jaar in een show die me eigenlijk helemaal niet tegenviel. Het kan dus nog wel als je ouder wordt.
Ik ben allang al blij dat die hypocriete wereldverbeteraar die altijd kritiek heeft het op het grootkapitaal maar zelf zijn zakken heeft gevuld via de VARA, niet meer op de TV is te zien.

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 3:33 pm 
lid

Ik kijk vooral naar de kwaliteiten van een cabaretier, niet naar zijn al dan niet hypocriete politieke voorkeuren. En Freek kan het gewoon nog. Desalniettemin gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe lichting.

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 4:33 pm 
lid

Janno schreef:
Ik kijk vooral naar de kwaliteiten van een cabaretier, niet naar zijn al dan niet hypocriete politieke voorkeuren. En Freek kan het gewoon nog. Desalniettemin gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe lichting.

Voor mij is Freek nog steeds de beste en als hij in een of ander amusementsprogramma verschijnt voor een interview zap ik weg want dan kan hij een enorme zeikerd zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 4:43 pm 
lid

Zo te lezen heb ik niks gemist gisteren, geen tv gezien met een huis vol mensen.... :)

Profiel  

Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 5:00 pm 
lid

HvR schreef:
Zo te lezen heb ik niks gemist gisteren, geen tv gezien met een huis vol mensen.... :)

Dat hangt van je leeftijd af.
Alle jonge mensen die Gr Links hebben gestemd kregen voorgeschoteld dat ze gevoelig zijn voor een Hitler-campagne
en de oude boze mannen die dagelijks in een cafe hangen, kregen bevestigd dat ze goed bezig zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#26  BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2018 5:36 pm 
lid

Hume schreef:
HvR schreef:

Dat hangt van je leeftijd af.
Alle jonge mensen die Gr Links hebben gestemd kregen voorgeschoteld dat ze gevoelig zijn voor een Hitler-campagne
en de oude boze mannen die dagelijks in een cafe hangen, kregen bevestigd dat ze goed bezig zijn.

Allemaal Buckler-lullen.... :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]