Het is nu zo apr 22, 2018 5:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 5:00 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Christina schreef:
Enzo501 schreef:

Kennelijk? Zit je nu de motivering van kiezers in te vullen?

Raya zit goed.
En, zoals ik al zei, 1 op de 2 Duitsers wil Merkel weg hebben.

Ja en 70% wil van de AfD af. Irrelevant.

Nou, nee de AfD groeit. Maar inderdaad dat is irrelevant.
Dat Merkel zwaar onder druk staat is daarentegen niet irrelevant, want het is een uiting van totale ontevredenheid, zelfs woede over wat er in Duitsland is gebeurd met de massa immigratie. Merkel is het gezicht van de massa immigratie.
Het is relevant omdat de stemming 180 gr. aan het draaien is in Duitsland, een trendwende.

Profiel  

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 5:01 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Christina schreef:
Enzo501 schreef:

Kennelijk? Zit je nu de motivering van kiezers in te vullen?

Raya zit goed.

Jij bent toch van toedeling van meningen aan meerderheden alsof het referenda betreft?

Profiel  

Bericht nummer:#43  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 5:20 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Christina schreef:

Raya zit goed.

Jij bent toch van toedeling van meningen aan meerderheden alsof het referenda betreft?

Ik snap wel waarom veel mensen, na haar faal bij de vluchtelingencrisis, af willen van Merkel, maar als haar partij nog steeds de grootste is wordt zij weer bondskanselier en mag ze partijen gaan zoeken die met haar willen regeren. Ik neem aan dat ik het politieke proces in de democratische rechtstaat niet hoef uit te leggen. Klachten over dit systeem komt vooral van mensen die partijen steunen die rond de 10% of minder van de stemmen en op luide toon hun verliezersretoriek tentoonspreiden. Irrelevant dus (in dit verband).

Profiel  

Bericht nummer:#44  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 5:43 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:

Ik snap wel waarom veel mensen, na haar faal bij de vluchtelingencrisis, af willen van Merkel, maar als haar partij nog steeds de grootste is wordt zij weer bondskanselier en mag ze partijen gaan zoeken die met haar willen regeren. Ik neem aan dat ik het politieke proces in de democratische rechtstaat niet hoef uit te leggen. Klachten over dit systeem komt vooral van mensen die partijen steunen die rond de 10% of minder van de stemmen en op luide toon hun verliezersretoriek tentoonspreiden. Irrelevant dus (in dit verband).

Dat haar partij de grootste is geworden zegt niets over de wens van Duitsers haar weer bondskanselier te maken. De VVD onder Rutte werd hier ook de grootste, met maar 33 zetels. Een minderheid is en blijft een minderheid.

Profiel  

Bericht nummer:#45  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 6:08 pm 
lid

Raya schreef:
portman schreef:
Raya schreef:

Wat ras verdwijnt als censuur zijn intrede doet. Bedreigingen zijn strafbaar en kunnen strafrechtelijk worden aangepakt. Leugens en bedrog kun je aantonen, zorg dat je zelf betrouwbaar bent en in die zin als autoriteit wordt erkend, dan kun je leugen en bedrog afdoende weerleggen.

Ja. En? Die leugens, beledigingen, bedreigingen en bedrog dan maar gewoon toestaan? Dacht 't niet.

Je bent een slecht lezer, vandaag.

Wat heb ik dan slecht gelezen, vandaag? Volgens mij vind jij dat het laten verwijderen van leugens, bedrog, beledigingen en bedreigingen op internet censuur is. Ik vind dat niet. "Hogerhand" heeft ook een beschermende taak, vind ik. Het wordt pas censuur als kritiek die niet in het straatje past van "Hogerhand" verwijderd wordt.

Profiel  

Bericht nummer:#46  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 6:42 pm 
lid

Christina schreef:
Napoleon schreef:
Lies schreef:
Als je de berichten volgt in Duitsland wordt alles verwijderd via NetzDG waar kritiek op de islam wordt geleverd, niet alleen de domme praat van AFD-ers. Als er maar voldoende klachten komen op een bericht vlieg je voor een poosje van twitter. Hoe ver gaan we daarin, vrijheid van meningsuiting alleen als het bij mijn mening past, religiekritiek als het de mijne maar niet raakt, en haat dat doen altijd de anderen? Doet ook aan de nazi-tijd denken, door goedwillenden een kopje kleiner te maken.

Union plant Gesetz gegen Lösch-Willkür auf Facebook
http://www.handelsblatt.com/politik/deu ... 01282.html

Is inderdaad complete waanzin en toont aan dat tolerantie steeds meer eenrichtingsverkeer wordt. Terecht dat mensen dat niet meer pikken. Het falen van Merkel en co moet zo worden verbloemd.

Helemaal mee eens.
Aan de andere kant is het zo dat, zoals ik zei, de stemming totaal aan het omslaan is.
Zelfs in een talkshow was het onderwerp : Muss Merkel weg. Dat was nog maar een paar maand geleden ondenkbaar.

Merkels reputatie heeft ook veel schade geleden door de houding richting Oost Europese landen die terecht weigerden haar tegemoet te komen bertreffende vluchtelingen. Daar is ze op stuk gelopen. Ze is wat mij bertreft over haar houdbaarheidsdatum heen, maar er is niet echt een alternatief. Schulz van SPD is erg links en voor veel Duitsers geen alternatief. En wie volgt haar op binnen de CDU?

Profiel  

Bericht nummer:#47  BerichtGeplaatst: wo jan 03, 2018 11:37 pm 
lid

Napoleon schreef:
Christina schreef:
Napoleon schreef:

Is inderdaad complete waanzin en toont aan dat tolerantie steeds meer eenrichtingsverkeer wordt. Terecht dat mensen dat niet meer pikken. Het falen van Merkel en co moet zo worden verbloemd.

Helemaal mee eens.
Aan de andere kant is het zo dat, zoals ik zei, de stemming totaal aan het omslaan is.
Zelfs in een talkshow was het onderwerp : Muss Merkel weg. Dat was nog maar een paar maand geleden ondenkbaar.

Merkels reputatie heeft ook veel schade geleden door de houding richting Oost Europese landen die terecht weigerden haar tegemoet te komen bertreffende vluchtelingen. Daar is ze op stuk gelopen. Ze is wat mij bertreft over haar houdbaarheidsdatum heen, maar er is niet echt een alternatief. Schulz van SPD is erg links en voor veel Duitsers geen alternatief. En wie volgt haar op binnen de CDU?

Voor mij is ze ook over haar houdbaarheidsdatum heen.
Ik weet ook zo geen alternatief. Misschien Jens Spahn?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]