Het is nu zo jun 24, 2018 3:11 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: do mei 24, 2018 12:38 pm 
lid

Hume schreef:
wortel schreef:
De shit die "onze" regeringleiders achter laten, wordt wel weer opgeruimd door ons. Waar haal jij het ongebreidelde vertrouwen in onze, welke regering dan ook vandaan? Ik zie het echt niet.

IK vraag me af waarom Nederland IS strijders nieuwe paspoorten moet geven ,
om uit Turkije naar Nederland te komen.
Volgens de wet hebben ze hun Nederlanderschap verloren en kunnen ze naar Marokko gaan.

Waar de hoge heren zich op beroepen, is dat die IS-strijders niet in vreemde krijgsdienst zijn getreden, omdat ze IS niet als staat hebben erkend.

De wet had in de tussentijd allang kunnen worden aangepast, uiteraard. Ik weet niet van wie de uitdrukking afkomt, maar we worden werkelijk door idioten geregeerd.

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2018 8:02 am 
lid

Raya schreef:
Hume schreef:
wortel schreef:
De shit die "onze" regeringleiders achter laten, wordt wel weer opgeruimd door ons. Waar haal jij het ongebreidelde vertrouwen in onze, welke regering dan ook vandaan? Ik zie het echt niet.

Volgens de wet hebben ze hun Nederlanderschap verloren en kunnen ze naar Marokko gaan.

Waar de hoge heren zich op beroepen, is dat die IS-strijders niet in vreemde krijgsdienst zijn getreden, omdat ze IS niet als staat hebben erkend.

De wet had in de tussentijd allang kunnen worden aangepast, uiteraard. Ik weet niet van wie de uitdrukking afkomt, maar we worden werkelijk door idioten geregeerd.

Idioten die regeren zijn helden van populisten.
In dit geval zal Nederland zich strikter aan de wet moeten houden en lieden die zich hebben aangesloten bij een
vreemde krijgsmacht, hun Nederlandse nationaliteit moeten ontnemen.
De minister van justitie zal gewoon zijn werk moeten doen.

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2018 8:56 am 
lid

Hume schreef:
Raya schreef:
Hume schreef:

Idioten die regeren zijn helden van populisten.
In dit geval zal Nederland zich strikter aan de wet moeten houden en lieden die zich hebben aangesloten bij een
vreemde krijgsmacht, hun Nederlandse nationaliteit moeten ontnemen.
De minister van justitie zal gewoon zijn werk moeten doen.

Zij beroepen zich juist op de wet, die IS niet als vreemde krijgsmacht erkend, omdat het Kalifaat niet als land is erkend.

Dit staat los van al dan niet vermeende populisten. Het gaat mij om de inhoud, en of het nu links of rechts is, conservatief onderdrukkend van het volk naar horigen en hun eigenaren, of zogenoemd populistisch, die lui horen hier niet en hebben hier nooit gehoord. In Nederland kennen wij vrijheid van godsdienst en vechten wij niet voor het vestigen van een religieuze staat. Mensen die wegtrekken omdat elders te doen, moeten daar maar blijven en daar de gevolgen van hun daden dragen, of ze hun kinderen nu wel of niet hebben meegenomen naar hun idiote, kortzichtige strijd.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]