Het is nu zo nov 18, 2018 1:55 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Bericht nummer:#101  BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2018 5:02 pm 
lid

Raya schreef:
Hume schreef:
Biertje schreef:
Als Merkel gaat praten met een dictator die een landjepik strategie er op na houdt, dan kan de EU toch ook beter die boycot opheffen? Immers, we gebruiken al Russisch gas.Ik wordt fallisch van die Eurofielen die Europa en die kurmunt koste wat het kost wil behouden, terwijl we allang al niet meer samenwerken.

Blijven praten heeft altijd zin.
Alleen ik heb niet de verwachting dat het veel heeft opgeleverd.

Dat is het grootste smoes welke ik in mijn leven ben tegengekomen. Managers noemen dat graag.
In de praktijk betekent het dat mensen hun standpunt en een werkwijze vol kunnen houden zonder te luisteren naar anderen of werkelijk te verbeteren. Je blijft immers praten zonder tot elkaar te komen en verandering in gang te zetten. Op een gegeven moment zul je moeten zwijgen en actie moeten ondernemen. Dat hoeft uiteraard geen negatieve actie te zijn, het kan ook positieve actie zijn. Maar uiteindelijk zal iemand iets moeten gaan doen.

Natuurlijk geef je Putin meer macht als je Russisch gas gaat afnemen, maar wie zegt dat je je ondertussen niet onafhankelijk mag maken? Het hoeft dan alleen minder subiet, minder krampachtig en paniekerig, waardoor je veel overwogener beslissingen kunt nemen en soepeler trajecten, waardoor die mogelijk veel goedkoper uitvallen, door uitblijven van overhaaste beslissingen en dus fouten.

En uiteraard geldt hetzelfde voor de Euro. Er wordt nu gedaan alsof Griekenland de schuld aan Nederalnd begint af te lossen en dat die schuld maar ruim drie miljard euro is, terwijl het CBS in 2015 al meldde dat het om 12 miljard ging, en Trouw meldde in 2015 zelfs dat het om 18 miljard ging. Dat was toen al, zonder de bijdrage van Nederland aan het ESF, waarvan Griekenland ook ruim 200 miljard heeft gekregen.

Inmiddels staan er alweer banken op omvallen, en komt ING in de problemen door de problemen in Turkije.

Blijven praten? Nee, laten we eindelijk maar eens iets gaan doen. Kunnen we daarna weer gaan praten.

Wat wil jij met Poetin gaan doen?

Profiel  

Bericht nummer:#102  BerichtGeplaatst: wo sep 12, 2018 2:57 pm 
lid

Hè hè, Poetin heeft de twee novitsjok-vergiftigers dan toch herkend als twee Russische 'burgers'
Hij 'hoopt' dat ze zich snel zullen aangeven.
Vreemd genoeg gaat hij ze dus niet arresteren.
Tja, er lopen de laatste tijd heel wat Russische burgers rond met het uiterst levensgevaarlijke gifgas.
Proost meneer Poetin.

Profiel  

Bericht nummer:#103  BerichtGeplaatst: wo sep 12, 2018 7:29 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Hè hè, Poetin heeft de twee novitsjok-vergiftigers dan toch herkend als twee Russische 'burgers'
Hij 'hoopt' dat ze zich snel zullen aangeven.
Vreemd genoeg gaat hij ze dus niet arresteren.
Tja, er lopen de laatste tijd heel wat Russische burgers rond met het uiterst levensgevaarlijke gifgas.
Proost meneer Poetin.

De Poetin-knuffelaars zullen vreemd opkijken.

Profiel  

Bericht nummer:#104  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:28 am 
lid

Gelukkig hebben Poetins hyena's weer eens een criticaster van hem weten uit te schakelen. Tja kritiek op de regering is in Rusland nu eenmaal een levensgevaarlijke bezigheid. Dat kunnen ze daar niet gebruiken.

'De Russisch-Canadese activist en artiest Pyotr Verzilov van de punkband Pussy Riot is halsoverkop naar een ziekenhuis in Moskou gebracht. De officieuze woordvoerder van de feministisch-anarchistische punkband ligt op de afdeling intensive care met verschijnselen die volgens zijn familie op vergiftiging duiden.
Een lid van de groep, vertelt op de nieuwssite Meduza dat de man plotseling zijn gezichts- en spraakvermogen begon te verliezen.'

Profiel  

Bericht nummer:#105  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:37 am 
lid

Ik zou meteen de Poetin-knuffelaars er op af sturen.

Profiel  

Bericht nummer:#106  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:50 am 
lid

baedeker schreef:

Wilders heeft geen tijd.

Profiel  

Bericht nummer:#107  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:58 am 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:
Wilders heeft geen tijd.
Ik zat meer aan Merkel te denken. Noem "gazprom" en haar staart begint te kwispelen.

Profiel  

Bericht nummer:#108  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 1:25 pm 
lid

baedeker schreef:
Hume schreef:
baedeker schreef:
Wilders heeft geen tijd.
Ik zat meer aan Merkel te denken. Noem "gazprom" en haar staart begint te kwispelen.
Je vergeet Rutte en de gasrotonde.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]