Het is nu zo mei 31, 2020 2:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: do feb 20, 2020 1:45 pm 
lid

Trump heeft WikiLeaks-oprichter Julian Assange gratie aangeboden als hij zou verklaren dat Rusland niets te maken had met de publicatie van WikiLeaks-e-mails van de Democratische partij.
Volgens een getuigenverklaring van de advocaat van Assange tijdens een hoorzitting in London over de eventuele uitlevering van Assange aan de VS, zou het voormalige Amerikaanse Republikeinse congreslid Dana Rohrabacher, die Assange in 2017 bezocht hem gezegd hebben dat de president hem gestuurd had om gratie te verlenen, op voorwaarde dat
Assange zou verklaren dat de Russen niet betrokken waren bij het e-maillek dat Hillary Clintons presidentiële campagne in 2016 schade toebracht, aldus de verklaring van Rohrabacherls.

Volgens een woordvoerster van het Witte Huis is het een leugen, een totaal verzinsel, etc.

Ik begin zo langzamerhand echter te neigen naar alles wat Trump beweert op een goudschaaltje te wegen.
Veel zaken die hij stellig beweert zijn lang niet allemaal en altijd of geheel waar, terwijl zaken die stellig ontkend worden of als fake-news bestempeld worden etc. vaak maar al te waar lijken te zijn.
M.a.w. je kunt totaal niet van hem op aan.

Profiel  

Bericht nummer:#2  BerichtGeplaatst: do feb 20, 2020 5:56 pm 
lid

Kwaaisteniet schreef:
Ik begin zo langzamerhand echter te neigen naar alles wat Trump beweert op een goudschaaltje te wegen.

:smile: dat heb ik nou al 3 jaar

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#3  BerichtGeplaatst: do feb 20, 2020 5:58 pm 
lid

Dan zou Trump het Amerikaanse leger en de CIA tegenwerken als hij Assange gratie bood? Dat geloof ik niet.

Profiel  

Bericht nummer:#4  BerichtGeplaatst: do feb 20, 2020 11:55 pm 
lid

Het hoeft niet waar te zijn, de brenger van het nieuws rond Assange Washington Post houdt zelf een slag om de arm, want er is maar één bron. Het past wel goed in het patroon: Trump ziet alles als een handeltje.. voor wat hoort wat, "quid pro quo". Assange moet verklaren, dat Rusland zich niet heeft ingemengd in de verkiezingen van 2016 en in ruil krijgt hij gratie. Als het zo is gegaan.. dan heeft Assange dat geweigerd, anders hadden we van Assange gehoord. Hij zit op dit moment in een uitzettingsprocedure naar de VS en zijn advocaat probeert asiel voor hem te krijgen in Frankrijk.

kwaaisteniet schreef:
Veel zaken die hij stellig beweert zijn lang niet allemaal en altijd of geheel waar, terwijl zaken die stellig ontkend worden of als fake-news bestempeld worden etc. vaak maar al te waar lijken te zijn.

Ik hoorde deze week een journalist op NBC zeggen dat er ook een bepaald patroon is, bij die leugens van Trump. Wanneer er iets gebeurt rondom Trump, wat onwettig is of "over the top", dan zegt Trump eerst dat het niet waar is, dat het een verzinsel is. Daarna roept Trump, dat hij het wel degelijk is gebeurd, maar dat hij het volste recht had om het te doen. Tenslotte verdedigt hij het als iets, wat moest gebeuren.

Profiel  

Bericht nummer:#5  BerichtGeplaatst: vr feb 21, 2020 9:25 am 
lid

Einstein schreef:
Kwaaisteniet schreef:

Jullie klagen allebei vanaf dag 1 steen en been over iedere scheet die Trump laat. Kwaaisteniet doet of hij "langzamerhand neigt" naar iets wat hij al 3 jaar luidkeels doet. En jouw ons-kent-ons smile is ronduit vettig.

Het gaat om één bron? Uit een Washington Post die journalistieke maatstaven zou moeten hanteren, en al drie jaar aan een stuk door liegt over Russia collusion? En dat in een rechtsstelsel waar plea bargain aan de orde van de dag is?

Help me even hier. Waar gaat dit over?

Profiel  

Bericht nummer:#6  BerichtGeplaatst: vr feb 21, 2020 11:25 am 
lid

WASHINGTON (ANP) - Rusland mengt zich weer in de Amerikaanse verkiezingen, net als vier jaar geleden in 2016. Dat meldt The New York Times. Rusland wil dat president Donald Trump wordt herkozen.
Leden van de inlichtingencommissie van het Huis van Afgevaardigden werden vorige week ingelicht over de Russische pogingen om zich weer te bemoeien met de verkiezingen. Trump was volgens vijf bronnen woedend dat het Huis dit te weten kwam. Hij is bang dat de Democraten deze informatie tegen hem gaan gebruiken.
De Republikeinen binnen de commissie zouden de bevindingen hebben aangevochten. Volgens hen heeft Trump juist sterk opgetreden tegen de Russen.

Profiel  

Bericht nummer:#7  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 1:54 am 
lid

Ter aanvulling: in verband met deze bevindingen c.q. de bekendmaking over (wéér) Russische inmenging heeft Trump deze week de directeur van de nationale veiligheidsdiensten vervangen.. door een acting nitwit.. :evendenken: zodat het niet door de senaat hoeft :evendenken: over patronen gesproken..

Laatst bijgewerkt door Einstein op za feb 22, 2020 2:03 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#8  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 2:00 am 
lid

baedeker schreef:
Jullie klagen allebei vanaf dag 1 steen en been over iedere scheet die Trump laat.

En over de leugens.. en over het onwettige en ondemocratische handelen.. over de manipulaties.. de dictatoriale neigingen.. voor jou zijn dat allemaal scheten, omdat je de ernst van de situatie niet wilt inzien. Jij steekt liever je kop in het zand, omdat je het eens bent met Trump over immigratie.

Citaat:
Kwaaisteniet doet of hij "langzamerhand neigt" naar iets wat hij al 3 jaar luidkeels doet. En jouw ons-kent-ons smile is ronduit vettig.

Don't blame the messenger.

Citaat:
Het gaat om één bron? Uit een Washington Post die journalistieke maatstaven zou moeten hanteren, en al drie jaar aan een stuk door liegt over Russia collusion? En dat in een rechtsstelsel waar plea bargain aan de orde van de dag is?

Iemand die roept dat de Washington Post drie jaar liegt over Russische inmenging kan ik niet serieus nemen.

Citaat:

Over het feit dat jij weigert het nieuws te volgen ?

Profiel  

Bericht nummer:#9  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 10:25 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
Kwaaisteniet schreef:

Jullie klagen allebei vanaf dag 1 steen en been over iedere scheet die Trump laat. Kwaaisteniet doet of hij "langzamerhand neigt" naar iets wat hij al 3 jaar luidkeels doet. En jouw ons-kent-ons smile is ronduit vettig.

Min of meer dubbel

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#10  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 1:44 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Jullie klagen allebei vanaf dag 1 steen en been over iedere scheet die Trump laat.

En over de leugens.. en over het onwettige en ondemocratische handelen.. over de manipulaties.. de dictatoriale neigingen.. voor jou zijn dat allemaal scheten, omdat je de ernst van de situatie niet wilt inzien. Jij steekt liever je kop in het zand, omdat je het eens bent met Trump over immigratie.

Citaat:
Kwaaisteniet doet of hij "langzamerhand neigt" naar iets wat hij al 3 jaar luidkeels doet. En jouw ons-kent-ons smile is ronduit vettig.

Don't blame the messenger.

Citaat:

Iemand die roept dat de Washington Post drie jaar liegt over Russische inmenging kan ik niet serieus nemen.

Citaat:

Over het feit dat jij weigert het nieuws te volgen ?

?

Profiel  

Bericht nummer:#11  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 2:13 pm 
lid

Baedeker moet je niet zo serieus nemen op dit soort onderwerpen, hij is gewoon supporter van corrupte regimes zolang zij onderdeel zijn van zijn verrotte ideologie :krantjekoffie:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#12  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 2:21 pm 
lid

Een goede uiteenzetting van hoe Trump de democratische waarborgen vanuit instituties afbreekt en vervangt door zijn corruptie. :praattegendehand:

phpBB [media]

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#13  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 4:13 pm 
lid

Gek. Toen Soros miljoenen aan Obama gaf, en hij de FBI via Obama onderzoek liet doen naar deze of gene, toen hoorde je daar nooit iemand over. En nu beginnen de fake media over campagne donaties. Hallooo, dit is de VS: https://www.politico.com/story/2012/10/who-are-top-5-donors-to-obama-romney-campaigns-082637.

Waar gaat dit over?

Profiel  

Bericht nummer:#14  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 5:56 pm 
lid

baedeker schreef:
Gek. Toen Soros miljoenen aan Obama gaf, en hij de FBI via Obama onderzoek liet doen naar deze of gene, toen hoorde je daar nooit iemand over. En nu beginnen de fake media over campagne donaties. Hallooo, dit is de VS: https://www.politico.com/story/2012/10/who-are-top-5-donors-to-obama-romney-campaigns-082637.

Waar gaat dit over?

Dit lijkt wel een hullie-doen-het-ook redenering. Gelukkig heeft Baedeker daar een hekel aan. :misselijk:

Profiel  

Bericht nummer:#15  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 7:16 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Waar gaat dit over?
Dit lijkt wel een hullie-doen-het-ook redenering. Gelukkig heeft Baedeker daar een hekel aan. :misselijk:

Daar moet Enzo dan toch helemaal blij van worden. Helemaal zijn ding.

Maar waar Enzo bij voorbaat voor de kar sprong om te goed te praten dat Rutte corrupt is, probeer ik te achterhalen waar dit verhaal over gaat. Het wil niet zo vlotten met het antwoord.
:fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#16  BerichtGeplaatst: za feb 22, 2020 10:21 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Waar gaat dit over?

Daar moet Enzo dan toch helemaal blij van worden. Helemaal zijn ding.

Maar waar Enzo bij voorbaat voor de kar sprong om te goed te praten dat Rutte corrupt is, probeer ik te achterhalen waar dit verhaal over gaat. Het wil niet zo vlotten met het antwoord.
:fluiten:

Hé, Baedeker haalt Rutte er weer eens bij in een draadje. Je verwacht het niet

Profiel  

Bericht nummer:#17  BerichtGeplaatst: zo feb 23, 2020 11:53 am 
lid

Geen antwoord op waar dit over gaat, en een trekker voor trollen.
Ik zou er een slotje op doen.
:wink:

Profiel  

Bericht nummer:#18  BerichtGeplaatst: zo feb 23, 2020 12:07 pm 
lid

Het Amerikaanse idool van jou heeft er tot op heden en ondanks zijn met veel bravoure gebrachte 'geweldige muurproject' nog niet veel van gebakken.
Van de 3000 kilometer lange grens met Mexico hadden voorgaande presidenten al zo'n 1000 kilometer gerealiseerd.
Nu gaat Trump daar zo'n schamele 27 kilometer aan toevoegen.
Bij mijn weten heeft er de laatste decennia geen enkele president zo weinig gepresteerd als Trump. Wel een heel zielige vertoning.

Profiel  

Bericht nummer:#19  BerichtGeplaatst: zo feb 23, 2020 12:15 pm 
lid

Ik snap ook niet waar dit over gaat.
Wat is wikileaks? :hum:

Profiel  

Bericht nummer:#20  BerichtGeplaatst: zo feb 23, 2020 2:32 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Het Amerikaanse idool van jou heeft er tot op heden en ondanks zijn met veel bravoure gebrachte 'geweldige muurproject' nog niet veel van gebakken.
Van de 3000 kilometer lange grens met Mexico hadden voorgaande presidenten al zo'n 1000 kilometer gerealiseerd.
Nu gaat Trump daar zo'n schamele 27 kilometer aan toevoegen.
Bij mijn weten heeft er de laatste decennia geen enkele president zo weinig gepresteerd als Trump. Wel een heel zielige vertoning.

Wel, de grens tussen Guatemala en Mexico is hermetisch afgesloten door Mexicaanse militairen. Hierdoor is de vluchtelingenstroom tamelijk opgedroogd. Vanuit dit perspectief bekeken kun je zeggen dat er een muur is, alleen niet tussen Mexico en de US, en dat de Mexicanen ervoor betalen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]