Het is nu di jun 02, 2020 2:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 9:13 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
6 miljard noodsteun. Wordt het niet de hoogste tijd dat AF afstand doet van zijn lovebaby, de A380 en A340? Want het zijn wel 13 zuiplappen. KLM heeft in mijn ogen verstandig gehandeld door zijn B747 vloot versneld uit dienst te nemen en te verkopen.

https://www.bnr.nl/nieuws/economie/1040 ... nnenkamers

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 10:04 am 
Online
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 07, 2015 12:38 am
Berichten: 3764
Berichten: Intopic
Woonplaats: 't Ongewisse
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 10:25 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
kwaaisteniet schreef:
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..
Zeker niet tegen elke prijs, iedereen mag zijn deel betalen. En uiteraard hervormingen doorvoeren zoals KLM dat reeds heeft gedaan: het ontdoen van vliegtuigen die niet zuinig zijn met brandstof of niet vol zijn te krijgen. Ook de leasemaatschappijen mogen worden aangesproken voor het doorrollen van schulden.

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 12:52 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 55131
Berichten: Intopic
kwaaisteniet schreef:
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..


Dat geld komt bij de staatsschuld en die mogen jij en ik, en ieder ander met lager inkomen, alsmede MKB'ers, na de verkiezingen afbetalen middels bezuinigingen en lastenverzwaringen (afschaffen vakantiegeld bij uitkeringen, verhoging verhuurdersheffing, etc).


Het is heel logisch dat Rutte de KLM (met jouw en mijn geld) in de lucht probeert te houden.
Als de KLM omvalt, betekent dat veel minder vluchten op Schiphol, waardoor Schiphol onaantrekkelijker wordt en er geen noodzaak meer is om het prestige-vliegveld Lelystad te openen voor de commerciële luchtvaart.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 1:04 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
Raya schreef:
kwaaisteniet schreef:
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..


Dat geld komt bij de staatsschuld en die mogen jij en ik, en ieder ander met lager inkomen, alsmede MKB'ers, na de verkiezingen afbetalen middels bezuinigingen en lastenverzwaringen (afschaffen vakantiegeld bij uitkeringen, verhoging verhuurdersheffing, etc).


Het is heel logisch dat Rutte de KLM (met jouw en mijn geld) in de lucht probeert te houden.
Als de KLM omvalt, betekent dat veel minder vluchten op Schiphol, waardoor Schiphol onaantrekkelijker wordt en er geen noodzaak meer is om het prestige-vliegveld Lelystad te openen voor de commerciële luchtvaart.
Yep, en uiteindelijk zal KLM het toch niet redden en dan heeft kwaaisteniet een neoliberale oplossing: nog meer steun aan KLM geven. Maar de grap is dat neoliberale kwaaisteniet voor het gemak Sabena maar vergeet. En dat Lelystad airport dan niet meer nodig is, een hele hoop D66-ers betreuren dat dan juist weer niet. En: waarom doet Heathrow het met twee banen en Schiphol zes?

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#26  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 1:55 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:02 pm
Berichten: 10317
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Raya schreef:
kwaaisteniet schreef:
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..


Dat geld komt bij de staatsschuld en die mogen jij en ik, en ieder ander met lager inkomen, alsmede MKB'ers, na de verkiezingen afbetalen middels bezuinigingen en lastenverzwaringen (afschaffen vakantiegeld bij uitkeringen, verhoging verhuurdersheffing, etc).


Het is heel logisch dat Rutte de KLM (met jouw en mijn geld) in de lucht probeert te houden.
Als de KLM omvalt, betekent dat veel minder vluchten op Schiphol, waardoor Schiphol onaantrekkelijker wordt en er geen noodzaak meer is om het prestige-vliegveld Lelystad te openen voor de commerciële luchtvaart.
Yep, en uiteindelijk zal KLM het toch niet redden en dan heeft kwaaisteniet een neoliberale oplossing: nog meer steun aan KLM geven. Maar de grap is dat neoliberale kwaaisteniet voor het gemak Sabena maar vergeet. En dat Lelystad airport dan niet meer nodig is, een hele hoop D66-ers betreuren dat dan juist weer niet. En: waarom doet Heathrow het met twee banen en Schiphol zes?


Omdat Londen nog twee vliegvelden heeft natuurlijk, en verkeer kan verdelen....

Daarom is Lelystad Airport ook zo nodig, als straks de boel weer een beetje normaliseert.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#27  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 2:23 pm 
Online
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 07, 2015 12:38 am
Berichten: 3764
Berichten: Intopic
Woonplaats: 't Ongewisse
Biertje schreef:
Raya schreef:
kwaaisteniet schreef:
Ik vind het een goede zaak om de KLM overeind te houden. Dat dat niet lukt met de 90% loonsom ondersteuning is ook tekenend. De flexwerkers en het andere tijdelijk personeel wordt met instemming van de regering ontslagen.
Datzelfde principe moet ook voor andere ondernemingen en ondernemers opgaan. Anders zijn velen ondanks overheidssteun genoodzaakt om toch personeel te ontslaan, of gaan toch alsnog failliet..


Dat geld komt bij de staatsschuld en die mogen jij en ik, en ieder ander met lager inkomen, alsmede MKB'ers, na de verkiezingen afbetalen middels bezuinigingen en lastenverzwaringen (afschaffen vakantiegeld bij uitkeringen, verhoging verhuurdersheffing, etc).


Het is heel logisch dat Rutte de KLM (met jouw en mijn geld) in de lucht probeert te houden.
Als de KLM omvalt, betekent dat veel minder vluchten op Schiphol, waardoor Schiphol onaantrekkelijker wordt en er geen noodzaak meer is om het prestige-vliegveld Lelystad te openen voor de commerciële luchtvaart.
Yep, en uiteindelijk zal KLM het toch niet redden en dan heeft kwaaisteniet een neoliberale oplossing: nog meer steun aan KLM geven. Maar de grap is dat neoliberale kwaaisteniet voor het gemak Sabena maar vergeet. En dat Lelystad airport dan niet meer nodig is, een hele hoop D66-ers betreuren dat dan juist weer niet. En: waarom doet Heathrow het met twee banen en Schiphol zes?

Wat ik er wel eens over hoorde was dat Heathrow meer met een eenduidige windrichting te maken heeft dan Schiphol.
Verder gebruiken ze één baan voor starts en één baan voor landingen. Dat gaat op de meeste andere vliegvelden anders.
Er zijn plannen voor een derde baan, maar die is nog niet af. En zoals HvR vertelde heeft London nog meer vliegvelden zoals London City, Gatwick, Luton, Stanstead, en London Southend airport. Die luxe ontbreekt bij Schiphol.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#28  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 2:23 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
HvR schreef:
Biertje schreef:
Raya schreef:


Dat geld komt bij de staatsschuld en die mogen jij en ik, en ieder ander met lager inkomen, alsmede MKB'ers, na de verkiezingen afbetalen middels bezuinigingen en lastenverzwaringen (afschaffen vakantiegeld bij uitkeringen, verhoging verhuurdersheffing, etc).


Het is heel logisch dat Rutte de KLM (met jouw en mijn geld) in de lucht probeert te houden.
Als de KLM omvalt, betekent dat veel minder vluchten op Schiphol, waardoor Schiphol onaantrekkelijker wordt en er geen noodzaak meer is om het prestige-vliegveld Lelystad te openen voor de commerciële luchtvaart.
Yep, en uiteindelijk zal KLM het toch niet redden en dan heeft kwaaisteniet een neoliberale oplossing: nog meer steun aan KLM geven. Maar de grap is dat neoliberale kwaaisteniet voor het gemak Sabena maar vergeet. En dat Lelystad airport dan niet meer nodig is, een hele hoop D66-ers betreuren dat dan juist weer niet. En: waarom doet Heathrow het met twee banen en Schiphol zes?


Omdat Londen nog twee vliegvelden heeft natuurlijk, en verkeer kan verdelen....

Daarom is Lelystad Airport ook zo nodig, als straks de boel weer een beetje normaliseert.
Lelystad Airport is wellicht meer nodig om de veiligheid opo Schiphol te verbeteren en dat is geen grap.

Nu Heathrow geen derde baan krijgt - iets waar Boris ooit voor heeft gepleit :yes: - moet Heathrow het wel wel verdelen. Jammer alleen dat de luchthavens onderling slecht bereikbaar zijn anders lag er wel een betere oplossing: GATWICK

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#29  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 3:30 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
Ik betaal al genoeg aan Schiphol, zelfs als ik niet vlieg

https://www.youtube.com/watch?v=CbXqcTg_ONk

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#30  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 3:44 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 17, 2012 12:38 am
Berichten: 7728
Berichten: Intopic
Mooi moment, om het bestaansrecht van massa-vlieggedrag eens een keer te evalueren :holy:

Wat mij betreft: de hele keten meer belasten. Wil je vliegtuigen bouwen ? alle dure richtlijnen volgen, anders betalen. Wil je een luchthaven ? idem.. en betaal zelf maar.. en je moet alle eisen voldoen, anders gaat het gewoon niet door.Wil je reizen ? vliegtax erop, landingsrechten omhoog voor buitenlandse operators.. en gewoon accijns heffen op kerosine, gelijke monniken gelijke kappen.

Laat een vakantiereis per vliegtuig naar Kreta maar weer 550 euro pp kosten zoals vroeger was ! in plaats van 55 euro pp.

Scheelt luchthavens.. een heeeeeleboel subsidies.. het werkt goed tegen CO2- en stikstof uitstoot, en.. virusoverdracht !

_________________
'This was the day an American president stood on foreign soil next to a murderous lying thug and refused to back his own country. Patriots need to stand up and reject the behavior of this president.'
James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#31  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 4:04 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:02 pm
Berichten: 10317
Berichten: Intopic
Tuurlijk joh, gooi meteen onze hele economie in de sloot.

Alsof we zonder Schiphol en Rotterdam zouden kunnen.... :rolleyes:


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#32  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 4:24 pm 
Online
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 25, 2013 5:34 pm
Berichten: 7234
Berichten: Intopic
HvR schreef:
Tuurlijk joh, gooi meteen onze hele economie in de sloot.

Alsof we zonder Schiphol en Rotterdam zouden kunnen.... :rolleyes:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.

_________________
"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#33  BerichtGeplaatst: za apr 04, 2020 5:06 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
Einstein schreef:
Mooi moment, om het bestaansrecht van massa-vlieggedrag eens een keer te evalueren :holy:

Wat mij betreft: de hele keten meer belasten. Wil je vliegtuigen bouwen ? alle dure richtlijnen volgen, anders betalen. Wil je een luchthaven ? idem.. en betaal zelf maar.. en je moet alle eisen voldoen, anders gaat het gewoon niet door.Wil je reizen ? vliegtax erop, landingsrechten omhoog voor buitenlandse operators.. en gewoon accijns heffen op kerosine, gelijke monniken gelijke kappen.

Laat een vakantiereis per vliegtuig naar Kreta maar weer 550 euro pp kosten zoals vroeger was ! in plaats van 55 euro pp.

Scheelt luchthavens.. een heeeeeleboel subsidies.. het werkt goed tegen CO2- en stikstof uitstoot, en.. virusoverdracht !
Dit werkt alleen als je het wereldwijs door weet te voeren. De kans daarop is 0 procent. Dat wil niet zeggen dat ik wel voor meer veiligheidseisen ben bij de ontwikkeling van een toestel want de 737 MAX is een blamage en blijft een gevaar vanwege die pitch opwaarts dat kan leiden tot het overtrekken van een toestel. Zie ik helaas ook niet gebeuren want de FAA lijkt op schoot te zitten bij de CEO van Boeing, dat helaas ook de lovebaby is van de CIA vanwege Boeing Skunkworks. Vandaar ook die bailout van 60 miljard

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#34  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 10:20 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
Hans de Boer beweert in WNL dat KLM dé bruggenlegger is van Nederland. :luidlachen: :luidlachen: Gaan we nu dezelfde fouten maken als Fokker destijds deed? :yes:

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#35  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 11:41 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 55131
Berichten: Intopic
P-G schreef:
HvR schreef:
Tuurlijk joh, gooi meteen onze hele economie in de sloot.

Alsof we zonder Schiphol en Rotterdam zouden kunnen.... :rolleyes:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.


Hm... voor Schengen hadden we geen economie?

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#36  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 11:55 am 
Online
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 07, 2015 12:38 am
Berichten: 3764
Berichten: Intopic
Woonplaats: 't Ongewisse
Raya schreef:
P-G schreef:
HvR schreef:
Tuurlijk joh, gooi meteen onze hele economie in de sloot.

Alsof we zonder Schiphol en Rotterdam zouden kunnen.... :rolleyes:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.


Hm... voor Schengen hadden we geen economie?

Zeker hadden we dat.
Het gaat er in dit geval over dat als je uit de EU stapt de aantrekkelijkheid voor de Rotterdamse haven en voor Schiphol grotendeels wegvalt en overgenomen zal worden door EU concurrenten, omdat dat dan veel goedkoper is en de toegang tot de Europese markt dan zonder allerlei administratieve belemmeringen, oponthoud door grenscontroles, invoerrechten en muntwisselingen, met de nodige bankcourtages, kan plaatsvinden.
Iedere eenvoudige sterveling begrijpt dat.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#37  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 12:37 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:02 pm
Berichten: 10317
Berichten: Intopic
P-G schreef:
HvR schreef:
Tuurlijk joh, gooi meteen onze hele economie in de sloot.

Alsof we zonder Schiphol en Rotterdam zouden kunnen.... :rolleyes:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.


Je hoort mij ook niet voor een Nexit pleiten.

Ook zie je dat de impact van grenscontrole erg meevalt.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#38  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 1:27 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
Bedenk wel dat we nu twee crisissen hebben in Europa:

A. De economische crisis ontstaan door Corona
B. De Eurocrisis want die nog steeds alive and kicking

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#39  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 1:41 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 55131
Berichten: Intopic
kwaaisteniet schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.


Hm... voor Schengen hadden we geen economie?

Zeker hadden we dat.
Het gaat er in dit geval over dat als je uit de EU stapt de aantrekkelijkheid voor de Rotterdamse haven en voor Schiphol grotendeels wegvalt en overgenomen zal worden door EU concurrenten, omdat dat dan veel goedkoper is en de toegang tot de Europese markt dan zonder allerlei administratieve belemmeringen, oponthoud door grenscontroles, invoerrechten en muntwisselingen, met de nodige bankcourtages, kan plaatsvinden.
Iedere eenvoudige sterveling begrijpt dat.


Welke concurrenten? Antwerpen? Die zit met haar toegangsrivier.
Hamburg? Was daar ook niet iets mee?

Laat je niet zo bang maken. Als Nederland haar grenzen sluit, kan er best op de oude manier weer worden getransporteerd. Verzegelde containers, die gewoon ongeopend door de grenspost kunnen, net als vroegah...

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#40  BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2020 1:51 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 18901
Berichten: Intopic
kwaaisteniet schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:


Met een 'Nexit' en gesloten landsgrenzen bereiken we feitelijk en praktisch hetzelfde, HvR.


Hm... voor Schengen hadden we geen economie?

Zeker hadden we dat.
Het gaat er in dit geval over dat als je uit de EU stapt de aantrekkelijkheid voor de Rotterdamse haven en voor Schiphol grotendeels wegvalt en overgenomen zal worden door EU concurrenten, omdat dat dan veel goedkoper is en de toegang tot de Europese markt dan zonder allerlei administratieve belemmeringen, oponthoud door grenscontroles, invoerrechten en muntwisselingen, met de nodige bankcourtages, kan plaatsvinden.
Iedere eenvoudige sterveling begrijpt dat.
En hoe en waarmee wil je nu de eurocrisis oplossen

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Hume, kwaaisteniet, Majestic-12 [Bot], Marcel, P-G en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling