Het is nu vr jul 21, 2017 6:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: di apr 04, 2017 3:05 pm 
lid

osker schreef:
Ik neem het Portman niet kwalijk dat hij wat kopschuw is, maar hij kan mij de (grappig bedoelde) opmerkingen, kleedkamer praat over homo's van een tijd geleden, niet voor de voeten blijven werpen. Hij heeft mij zeer duidelijk gemaakt dat het hem kwetste en hoewel er een groot verschil is tussen een homo-grapje en homo's de tanden uit de mond slaan, maak ik geen gebbetjes meer omdat ik begrijp dat het buiten de kleedkamer niet grappig is.

Hij kan het mij niet voor de voeten blijven werpen, tenzij.... tenzij hij natuurlijk de aandacht van het échte probleem (Marokkanen slaan stelselmatig homo's de vernieling in) wil afleiden. Portman kijkt een beetje weg, of niet?

Ja. Ik vind het geweldig als homo's in elkaar worden geslagen, zeker als dat gebeurt door kutmarokkaantjes. Die arme jongens worden zo gediscrimineerd dat ze een voor hun zwakke groep aanvallen om hun frustratie bot te vieren. Ook geweldig dat homo's nog steeds worden gepest op b.v. hun werk door onderbroekenlolmakers die zichzelf enorm geestig vinden. Zo genoeg weggekeken???

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: di apr 04, 2017 3:18 pm 
lid

Zolang je inziet waar het echte probleem ligt, is het mij best Portman. Ik probeer je te helpen je ogen te openen en ik geloof dat dat best aardig lukt.

We have to offer up scary scenarios, make simplified, dramatic statements, and make little mention of any doubts we might have."
Stephen Schneider, Stanford Univ. Environmentalist

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: di apr 04, 2017 6:19 pm 
lid

osker schreef:
Zolang je inziet waar het echte probleem ligt, is het mij best Portman. Ik probeer je te helpen je ogen te openen en ik geloof dat dat best aardig lukt.

Wat een rare eigendunk... Het echte probleem ligt bij homofobie en homohaat en het maakt mij al decennia lang geen flikker uit door wie dat wordt bedreven.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]