Wadi Nahal schreef:
Sorry, maar aan de anonieme commentaren op de door jou gelinkte site, heb ik geen boodschap. En om uit die anonieme commentaren de conclusie uit te trekken dat het een enorme puinhoop is, dat halal-slachten vind ik nogal goedkoop en kort door de bocht.
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar die commentaren blijken wel degelijk hout te snijden.
Kijk maar eens even verder... Lees oo even inm het stukje wat er daadwerkelijk staat.
- "...HVV vroeg namelijk €200.000 per jaar om Clazing in 2012 te kunnen certificeren"
- ".... staan er zes Moslim slachters persoonlijk de kippen bij Clazing één voor één met de hand te slachten onder toezicht van dagelijkse inspecties van Halal Correct. We kunnen ook de uitspraak van de Islamitische ritueel gebed van “ Bismillahi Allah Akbar” bij elke halssnede garanderen."
-"De heer Abdelhakim Chouaati werkt voor HVV als activist en staat ook bij het adres van HVV ingeschreven met zijn Halal Politie !!!???"
NB en bezie dan even de commentaren, die van Abdelhakim Chouaati
zijn bepaald niet anoniem.
Mij zegt dat dat het nogal een zooitje is. Dan trek ik niet eens de conclusie dat het expres belazeren is. Al lijkt het daar wel op....