Het is nu ma dec 11, 2017 3:16 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 1:23 am 
lid

c-more schreef:
portman schreef:
c-more schreef:

Omdat er in het geval van de door links geliefde moslimlanden geen boycot gewenst wordt. Boycotten moeten niet een uitzondering worden enkel en alleen omdat er antisemitische sentimenten meespelen.

Welke zijn die "door links geliefde moslimlanden"? En waarom zou Israël heilig zijn terwijl we weten dat b.v. Palestijnen door Israël worden gediscrimineerd en onderdrukt?

Naja, als je als gütmensch met schuim op de mondhoeken een boycot voor Israël eist maar niet voor fascistische moslimlanden dan kunnen we niet spreken over een vraag voor consequent beleid op het gebied van boycotten

Welk schuim op welke monden? En nogmaals: Welke "fascistische moslimlanden"? En waarom zouden die dan wel geboycot moeten worden en Israël vanwege fascistoïde gedrag tegen Palestijnen niet?

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 1:37 am 
lid

c-more schreef:
Nee, alleen Israël moet geboycot worden volgens de gütmenschen.

Waarom ga je dan niet met die gütmenschen discussiëren?

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 1:41 am 
lid

Joyce schreef:
Onzinnige vragen omdat het mij om moslimgeweld en uitsluiting van andersgelovigen
gaat zoals ik eerder schreef.
Om dat te bereiken zou ik graag een economische boycot van de EU zien, laat die
discriminerende landen de pijn in hun portemonnee voelen, meestal weegt dat heel zwaar.

Ver uit de meeste landen hebben zware mensenrechtenschendingen.
Als wij al die landen gaan boycotten dan is het onze pijn in onze portemonnee

Profiel  

Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 9:01 am 
lid

portman schreef:
c-more schreef:
portman schreef:

Welke zijn die "door links geliefde moslimlanden"? En waarom zou Israël heilig zijn terwijl we weten dat b.v. Palestijnen door Israël worden gediscrimineerd en onderdrukt?

Naja, als je als gütmensch met schuim op de mondhoeken een boycot voor Israël eist maar niet voor fascistische moslimlanden dan kunnen we niet spreken over een vraag voor consequent beleid op het gebied van boycotten

Welk schuim op welke monden? En nogmaals: Welke "fascistische moslimlanden"? En waarom zouden die dan wel geboycot moeten worden en Israël vanwege fascistoïde gedrag tegen Palestijnen niet?

Ik ben ook niet voor het boycotten van Indonesië. Ook niet van fascistische landen als SA. Maar vreemd genoeg wil een deel van het linkse gütmenschvolk wél een boycot voor Israel terwijl ze niet pleiten voor een boycot voor de door mij genoemde moslimlanden.

Profiel  

Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 11:10 am 
lid

c-more schreef:
portman schreef:
c-more schreef:

Ik ben ook niet voor het boycotten van Indonesië. Ook niet van fascistische landen als SA. Maar vreemd genoeg wil een deel van het linkse gütmenschvolk wél een boycot voor Israel terwijl ze niet pleiten voor een boycot voor de door mij genoemde moslimlanden.

Zit je weer op joop.nl te lezen?

Profiel  

Bericht nummer:#26  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 12:30 pm 
lid

Wisp schreef:
Joyce schreef:
Onzinnige vragen omdat het mij om moslimgeweld en uitsluiting van andersgelovigen
gaat zoals ik eerder schreef.
Om dat te bereiken zou ik graag een economische boycot van de EU zien, laat die
discriminerende landen de pijn in hun portemonnee voelen, meestal weegt dat heel zwaar.

Ver uit de meeste landen hebben zware mensenrechtenschendingen.
Als wij al die landen gaan boycotten dan is het onze pijn in onze portemonnee

Misschien moet er wereldwijd maar eens een voorbeeld gesteld worden tegen dit
soort zwaar discriminerende landen tegen Christenen.
We moeten ons niet alles laten welgevallen, eens is de maat vol.

Isis laat zien wat extremisten willen en doen.

Profiel  

Bericht nummer:#27  BerichtGeplaatst: wo dec 30, 2015 1:19 pm 
lid

Joyce schreef:
Misschien moet er wereldwijd maar eens een voorbeeld gesteld worden tegen dit
soort zwaar discriminerende landen tegen Christenen.
We moeten ons niet alles laten welgevallen, eens is de maat vol.

Isis laat zien wat extremisten willen en doen.

Wereldwijd betekent dat er landen mee zouden moeten doen die zelf veel ergere mensenrechtenschendingen doen.

Profiel  

Bericht nummer:#28  BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 4:24 am 
lid

c-more schreef:
portman schreef:
c-more schreef:

Je ijlt.

Profiel  

Bericht nummer:#29  BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 9:45 am 
lid

Poendert schreef:
NUJIJ/RD 27-12-15.
Nieuwe Indonesische wet zorgde voor de sluiting van meer dan 1000 kerken.
Deze wet verplicht beheerders van christelijke kerken in dat land om handtekeningen en toestemming van tenminste 60 christenen en minstens 90 moslims uit de directe omgeving van het gebouw te verzamelen. Zoniet volgt afbraak en sluiting.
Dit lijkt mij ook een uitstekend idee voor Islamitische gebouwen in Nederland. En het mooie is, niemand kan discriminatie roepen in dit geval.

Ook voor synagoges en andere joodse gebouwen is dit een geweldig idee.

Profiel  

Bericht nummer:#30  BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 11:42 am 
lid

Lancelot schreef:
Biertje schreef:
portman schreef:

Ik kan dit bericht zo gauw niet vinden op internet maar als het waar is ben ik blij dat het hier Nederland heet en geen Indonesië. Geen popiejopie wetjes hier svp!
Vreemd, want ik kan het wel vinden. Eigenlijk wel raar dat een land steeds meer Christenen hun rechten in het geloof aantast en Nederlandse bedrijven daar aan meehelpen door het bouwen van een dam.

http://www.christianitytoday.com/gleani ... hurch.html

Begrijp ik je goed dat jij het raar vindt dat Nederland zaken doet met landen met nare wetgeving?
Ja. Een familielid van mij had een eigen zaak en weigert zaken te doen met extreme islamitische landen want hij vreest voor de veiligheid van zijn mensen. Hun waarde is niet in geld uit te drukken.

Profiel  

Bericht nummer:#31  BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 12:05 pm 
portman schreef:
c-more schreef:
portman schreef:

Als er redenen voor zo'n boycot zouden zijn waarom zou Israël daarvoor dan moeten worden ontzien?

Omdat er in het geval van de door links geliefde moslimlanden geen boycot gewenst wordt. Boycotten moeten niet een uitzondering worden enkel en alleen omdat er antisemitische sentimenten meespelen.

Worden in Israël Moskeeën gesloten? Volgens mij worden uw Palestijnen uitstekend gediscrimineerd en onderdrukt door bv Hamas in de gebieden waar ze de baas spelen. De Arabieren in Israel zelf staat het vrij om ongehindert richting die Hamas gebieden te verhuizen.
U lult uit uw nek. Maar dat weet u zelf ook wel.

Bericht nummer:#32  BerichtGeplaatst: vr jan 01, 2016 6:30 pm 
lid

Poendert schreef:
portman schreef:
c-more schreef:

Worden in Israël Moskeeën gesloten? Volgens mij worden uw Palestijnen uitstekend gediscrimineerd en onderdrukt door bv Hamas in de gebieden waar ze de baas spelen. De Arabieren in Israel zelf staat het vrij om ongehindert richting die Hamas gebieden te verhuizen.
U lult uit uw nek. Maar dat weet u zelf ook wel.

Op zulke idiote reacties kan ik niet serieus reageren. "Uw Palestijnen"...... :lol: :wacko:

Profiel  

Bericht nummer:#33  BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 10:58 pm 
lid

Bestaat er een soort mensen die, als er iets niet-positiefs over Islam wordt gezegd, altijd met israël aan komen zeulen om de discussie te verleggen?

Profiel  

Bericht nummer:#34  BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 10:37 am 
lid

Blijvink schreef:
Bestaat er een soort mensen die, als er iets niet-positiefs over Islam wordt gezegd, altijd met israël aan komen zeulen om de discussie te verleggen?

Ik begrijp ook niet helemaal waarom c-more in posting #24 opeens met Israël op de proppen kwam.

Profiel  

Bericht nummer:#35  BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 12:33 pm 
lid

In ieder geval ben ik geen voorstander van boycots
Ze helpen zelden tot nooit

Zo een boycot isoleert de geboycotte zodat die zich verder op zichzelf terugtrekt en nog hardnekkiger doorgaat met wat we niet willen.
En bovendien treft een boycot juist vaak de verkeerde

En dus benadelen we onszelf door een boycot zonder enig zicht op succes

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]