Hume schreef:
Gestopt schreef:
Ik ken veel mensen met een goede baan die PVV stemmen.
De redenen zijn altijd
uit de euro en de EU
te veel migranten
te veel islam
Inderdaad veel PVV'ers zijn eerde azijnpissers dan vergeten mensen.
Mensen die een uitkering hebben of moeilijk een baan kunnen vinden of veel kritiek hebben op het kabinet ,stemmen op de SP.
Het gaat wel te ver om PVV'ers foute mensen te noemen ,want ze hebben ook hun problemen.
Vaak lezen ze de krant van kommer en kwel , de Telegraaf en weten niet beter.
Maar dat zijn verbanden die maar voor een gedeelte van de mensen op gaan.
Nog een categorie waar ik heel blij mee ben: VRIJ denkende en vrij sprekende mensen! Ze onderkennen dat er een eenvormigheid is in denken en spreken, een schijnheiligheid ook, waar je bijvoorbeeld op oudere leeftijd, en / of omdat je voor je omgeving, meestal werkomgeving, geen verantwoording hoeft af te leggen.
Dat laatste kunnen weinigen zeggen en of Facebook en op LinkedIn refereer ik niet aan politiek, zelfs al laat ik de PVV links liggen, want mijn mening wordt door mensen die voor multinationals werken of voor een overheid, meestal verafschuwd. PvdA of D66 is meestal goed en rechts daarvan moet je natuurlijk wel het broeikasgeloof onderschrijven (kijk eens hoe mooi Buma dat bijvoorbeeld gisteravond bij Nieuwsuur weer deed).
Vrije mensen denken zelf; vergeten mensen komen op voor hun eerlijke belang; door de elite worden ze kapot gemaakt in reorganisaties, door met overheidssubsidie georganiseerde "innovaties", door bemoeizucht van mensen die alleen bezig zijn hun eigen "morele" gelijk te bevredigen, zogenaamde morele masturbatie!
De elite, de hoger opgeleiden, ze falen en ze hebben niet zelden een discriminerende en onpractische attitude in de omgang met minder chicque mensen als zij zelf. Ik zie het om mij heen en ik schaam mij hoger opgeleid te zijn.