portman schreef:
HvR schreef:
portman schreef:
Mij gaat het helemaal niet om het Russische volk dat (groten)deels blijkbaar graag door een smiecht als Vlad Poetin wil worden geregeerd.
En als we het hier over "de Russen" hebben dan hebben we het volgens mij over Vlad en de kliek in het Kremlin en de Doema die zijn rimpelige kont likt.
Zelfs al had je gelijk, met dit soort smadelijk / smakeloos gescheld zul je het nooit krijgen.
Alsof Vlad zo'n lekkertje is. Hij is gewoon een ordinaire moordenaar en leugenaar omdat hij zijn politieke tegenstanders laat vermoorden, vervolgen en uitmaakt voor landverraders. Maar neem je het hier nou op voor die vuilak of vergis ik me...
En je kan zeggen van Zijlstra wat je wil, hij is wel door het stof gegaan voor het parlement en heeft ingezien dat hij hardstikke fout zat. Zoiets zie ik in het Kremlin en de Doema niet gebeuren zolang er engerds als Vlad aan de macht zijn.
Er zijn wel meer autoritaire landen op deze aardbol.
Is het voorstel van portman om overal staatshoofden, ministers en bevolkingen te schofferen?
Of geldt die vrijbrief om te schofferen alleen wanneer zelf liegende en schofferende politici als Zijlstra en Pechtold dat zeggen.
En, waar Zijlstra
de kont van Erdogan likte, gaat portman dat nu ook bepleiten?