Het is nu di jan 18, 2022 9:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Wie wordt er wereldkampioen Formule 1 in 2021?
Lewis Hamilton 25%  25%  [ 1 ]
Max Verstappen 75%  75%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 4
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: ma nov 15, 2021 10:36 pm 
lid

Het Formule 1-seizoen 2021 was én is buitengewoon spannend. Gedurende het gehele seizoen was het stuivertje wisselen tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen voor wat betreft de leiding in de tussenstand voor het wereldkampioenschap. Eerder dit jaar kwamen de twee titelkandidaat al tweemaal met elkaar in botsing. En waar Red Bull twee weken geleden won op het "Mercedes-circuit" van Austin, was gisteren Hamilton niet te stoppen.

Met nog drie (3) races te gaan en maximaal achtenzeventig (78) punten te behalen, nadert de titelstrijd zijn ontknoping. Max Verstappen leidt momenteel het kampioenschap met een voorsprong van veertien (14) punten. De grote vraag is nu: wie verwachten wij wereldkampioen te worden?

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#2  BerichtGeplaatst: di dec 07, 2021 9:11 pm 
lid

Ik denk / hoop dat Max dit voor elkaar gaat maken komend weekend.

Absoluut erg spannend inderdaad.... :)

Profiel  

Bericht nummer:#3  BerichtGeplaatst: zo dec 12, 2021 6:43 pm 
lid

Max heeft gewonnen, dankij Latifi die crashte, safetycar en Max op rood ging rijden en die in de laatste ronde Hamilton klopte. Max gaat de geschiedenisboeken want dit heeft nog geen coureur geflikt

Profiel  

Bericht nummer:#4  BerichtGeplaatst: zo dec 12, 2021 9:45 pm 
lid

Biertje schreef:
Max heeft gewonnen, dankij Latifi die crashte, safetycar en Max op rood ging rijden en die in de laatste ronde Hamilton klopte. Max gaat de geschiedenisboeken want dit heeft nog geen coureur geflikt
Tweede protest Mercedes afgewezen lees ik. Ik hou niet van autosport, maar het gevecht tussen de heren Hamilton en Verstappen en het gedoe rondom deze coureurs vind ik dan weer wel leuk.

En ik gun het Verstappen, omdat hij tot het randje durft te gaan:

Over het protest laat Verstappen niet veel los, want hij lijkt het er duidelijk niet mee eens te zijn. "Ik heb er eigenlijk niet veel over te zeggen. Het vat het seizoen samen", aldus de Nederlander.

ONGEKEND! VERSTAPPEN PAKT DE WERELDTITEL! Samenvatting race Abu Dhabi | Formule 1 2021
https://www.youtube.com/watch?v=zh4VNprZ3Ao

Profiel  

Bericht nummer:#5  BerichtGeplaatst: ma dec 13, 2021 9:54 am 
lid

Het is te triest voor woorden dat vrijwel in elke race de wedstrijdleiding onderwerp is van discussie en dat je ziet dat teamsniet gelijk worden behandeld. Voorbeelden, de vleugel van Lewis waar Max een boete krijgt van 50 mille maar waar aan geknoeid is door Mercedes die geen straf krijgt. Gele vlag genegeerd door Max resulteerd in een gridstraf en als Lewis het doet volgt er geen straf.

Profiel  

Bericht nummer:#6  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 9:10 pm 
lid

We leven in een gekke wereld, waarin we alles en iedereen proberen uit te melken.

In de Telegraaf: "Toto Wolff twijfelt of Lewis Hamilton volgend jaar nog in Formule 1 rijdt: ’Hij zal pijn nooit kwijtraken’.

In het AD: Uitspraken Toto Wolff roepen vraagtekens op over Lewis Hamilton: ‘Ik hoop dat hij doorgaat met racen’
https://www.ad.nl/formule-1/uitspraken- ... ~aa1ebc02/

Ik zet mijn vraagtekens bij Toto Wolff, omdat Lewis Hamilton gewoon doorgaat met racen.

Profiel  

Bericht nummer:#7  BerichtGeplaatst: wo jan 12, 2022 6:22 pm 
lid

Lies schreef:
We leven in een gekke wereld, waarin we alles en iedereen proberen uit te melken.

In de Telegraaf: "Toto Wolff twijfelt of Lewis Hamilton volgend jaar nog in Formule 1 rijdt: ’Hij zal pijn nooit kwijtraken’.

In het AD: Uitspraken Toto Wolff roepen vraagtekens op over Lewis Hamilton: ‘Ik hoop dat hij doorgaat met racen’
https://www.ad.nl/formule-1/uitspraken- ... ~aa1ebc02/

Ik zet mijn vraagtekens bij Toto Wolff, omdat Lewis Hamilton gewoon doorgaat met racen.
Hamilton zit ook aan het contract vast van 2 jaar.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]