Het is nu za mei 08, 2021 11:50 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: vr aug 14, 2015 10:10 pm 
lid

Het ging er ook om dat hij zei dat omdat hij niet hard kan rennen dat hij daarom maar op ze af gerend was en dat ze daardoor weg rende. In werkelijkheid was de groep ten eerste een stuk kleiner en rende hij niet zo maar op ze af maar had hij een groot wapen in zijn hand dat zijn toch wel leugens waar je niet om heen kunt. De vraag is dus niet of hij zich mag verdedigen of niet of dat het geloofwaardig is dat hij aangevallen werd .

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: vr aug 14, 2015 10:13 pm 
lid

guus kuhne schreef:
c-more schreef:
guus kuhne schreef:
Was jij er bij, c-more ?

Nee, ik beweer ook niet dat Jan Roos die zielige bontkraagjes erin heeft geluisd.
Nee, jij beweert het tegenovergestelde.......okee, ik was er ook niet bij, maar Jantje laat altijd een beetje een vieze smaak in de mond bij mij achter en dit incidentje bevestigt dat weer eens.

Uiteraard heeft wie het persoon is te maken met de opwinding vanuit de linkse hoek. Iemand van Powned, Geenstijl of de Telegraaf zou links het liefst met pek en veren het land uit zetten na een incident. Ik vind het vrij oninteressant allemaal, maar jullie lijken te smullen ervan. Ik krijg dan zo'n idee van iemand met het schuim op de mondhoeken.

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: vr aug 14, 2015 10:17 pm 
lid

Yasmina schreef:
Het ging er ook om dat hij zei dat omdat hij niet hard kan rennen dat hij daarom maar op ze af gerend was en dat ze daardoor weg rende. In werkelijkheid was de groep ten eerste een stuk kleiner en rende hij niet zo maar op ze af maar had hij een groot wapen in zijn hand dat zijn toch wel leugens waar je niet om heen kunt. De vraag is dus niet of hij zich mag verdedigen of niet of dat het geloofwaardig is dat hij aangevallen werd .

Het zijn incidenten die misschien 100 keer per dag voorkomen in volkswijken, zo ver zijn we al afgedwaald, maar nu iemand van Powned er bij betrokken lijkt te zijn, en we nog steeds niet weten hoe het precies zit, trapt links er met gestrekt been in ineens.

Profiel  

Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: vr aug 14, 2015 10:29 pm 
lid

Hij verzweeg een groot wapen waarvan hij achteraf zelf ook zegt dat hij dat pakte en er mee dreigde dus wat verdedig je nou?

Profiel  

Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: vr aug 14, 2015 10:38 pm 
lid

Yasmina schreef:
Hij verzweeg een groot wapen waarvan hij achteraf zelf ook zegt dat hij dat pakte en er mee dreigde dus wat verdedig je nou?

Moeten we ons hier, na al die honderden vreselijke "incidenten" die nog veel erger zijn, ineens verontwaardigd over uitlaten enkel en alleen omdat er een in, bepaalde groepen gehate, journalist bij betrokken is ? Wat val jij nou aan ?

Profiel  

Bericht nummer:#26  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 1:09 am 
lid

Het is een schande dat links!
Ze doen hun zegje, gewoon maar alsof dat zo hoort.
Misselijk gewoon.
Straks geven ze nog een mening ook, dat dat zomaar kan....

Profiel  

Bericht nummer:#27  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 1:39 am 
lid

c-more schreef:
guus kuhne schreef:
c-more schreef:

Nee, ik beweer ook niet dat Jan Roos die zielige bontkraagjes erin heeft geluisd.
Nee, jij beweert het tegenovergestelde.......okee, ik was er ook niet bij, maar Jantje laat altijd een beetje een vieze smaak in de mond bij mij achter en dit incidentje bevestigt dat weer eens.

Uiteraard heeft wie het persoon is te maken met de opwinding vanuit de linkse hoek. Iemand van Powned, Geenstijl of de Telegraaf zou links het liefst met pek en veren het land uit zetten na een incident. Ik vind het vrij oninteressant allemaal, maar jullie lijken te smullen ervan. Ik krijg dan zo'n idee van iemand met het schuim op de mondhoeken.
Heren of dames van Powned,GeenStijl of de Telegraaf hoeven van mij echt niet met pek en veren besmeurd het land uitgezzet worden na een incident. Echt niet . Maar de incidenten mogen wel gemeld worden. Met naam en toenaam. Dat gebeurt namelijk oopk als het om linkse journalisten gaat die fouten maken. En wat het schuim om de mond betreft : sorry, c-more, ik moet je teleurstellen: eigenlijk moest ik er alleen maar onbedaarlijk om lachen.....omdat Jantje zo duidelijk laat zien wie hij werkelijk is....

Profiel  

Bericht nummer:#28  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 4:15 am 
lid

Yasmina schreef:
het is een feit dat Marokkanen in groepen aanvallen. Het is bekend dat jan roos niet goed ligt bij de Marokkaanse gemeenschap.
Het is een feit dat er met dingen naar hem gegooid is.
Dat hij een knuppel ter hand neemt is niet meer dan logisch anders had hij nu inderdaad in het ziekenhuis gelegen.

Profiel  

Bericht nummer:#29  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 9:03 am 
c-more schreef:
Yasmina schreef:

Het zijn incidenten die misschien 100 keer per dag voorkomen in volkswijken, zo ver zijn we al afgedwaald, maar nu iemand van Powned er bij betrokken lijkt te zijn, en we nog steeds niet weten hoe het precies zit, trapt links er met gestrekt been in ineens.

100 keer per dag! :hardlachen:

Bericht nummer:#30  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 9:43 am 
lid

Wisp schreef:
Misselijk gewoon.

Wie zit op een linkse mening te wachten? Negen van de tien keer zijn het verzonnen of aangedikte verhalen. Daar kan Powned nog een puntje aan zuigen. :fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#31  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 10:18 am 
lid

Danny430 schreef:
Wisp schreef:
Misselijk gewoon.

Wie zit op een linkse mening te wachten? Negen van de tien keer zijn het verzonnen of aangedikte verhalen. Daar kan Powned nog een puntje aan zuigen. :fluiten:

Precies. Straks denken die akelige linkserts nog dat het de bedoeling is dat linkserts ook gewoon hun mening zouden geven.
Om misselijk van te worden!

Profiel  

Bericht nummer:#32  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 10:31 pm 
Wisp schreef:
Danny430 schreef:
Wisp schreef:
Misselijk gewoon.

Precies. Straks denken die akelige linkserts nog dat het de bedoeling is dat linkserts ook gewoon hun mening zouden geven.
Om misselijk van te worden!

Het begint een wat mythische groep te worden, die 'linkserts'. Ik ken wel mensen die zich 'links' noemen, maar die houden er doorgaans een heel andere mening op na dan wat er als 'links' betiteld wordt in zo'n draad als deze. Ik vind het zelf nogal domme terminologie, 'links' en 'rechts'. Alsof al het gedachtengoed in twee categorieën te vatten is. Het enige echte harde polaire verschil wat ik kan bedenken, gaat over het gelijkheidsbeginsel.

Bericht nummer:#33  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 11:28 pm 
lid

c-more schreef:
Yasmina schreef:

Moeten we ons hier, na al die honderden vreselijke "incidenten" die nog veel erger zijn, ineens verontwaardigd over uitlaten enkel en alleen omdat er een in, bepaalde groepen gehate, journalist bij betrokken is ? Wat val jij nou aan ?

Daar gaat het niet om het gaat er over dat hij er over loog.

Profiel  

Bericht nummer:#34  BerichtGeplaatst: za aug 15, 2015 11:32 pm 
lid

osker schreef:
Yasmina schreef:
het is een feit dat Marokkanen in groepen aanvallen. Het is bekend dat jan roos niet goed ligt bij de Marokkaanse gemeenschap.
Het is een feit dat er met dingen naar hem gegooid is.
Dat hij een knuppel ter hand neemt is niet meer dan logisch anders had hij nu inderdaad in het ziekenhuis gelegen.

Zoals ik al schreef gaat het niet er over of hij aangevallen werd of niet, dat geloof ik nog wel. En het gaat er ook niet over of je dan jezelf zou moeten mogen verdedigen, ik vind nl dat je dat mag. Het gaat er over dat een journalist er een bericht over schrijft over iets wat hem is overkomen waarbij hij bewust bepaalde informatie weg laat en dat is toch wel apart op zijn minst. Daar gaat dit topic over.

Profiel  

Bericht nummer:#35  BerichtGeplaatst: zo aug 16, 2015 1:41 am 
lid

Dat; Kom op dan! Kom op dan! was dat nou vóór of nadat hij moest rennen voor zijn leven?

http://www.at5.nl/artikelen/146122/jong ... gazastrook

Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#36  BerichtGeplaatst: zo aug 16, 2015 2:45 am 
lid

Danny430 schreef:
Wisp schreef:
Misselijk gewoon.

Je bent tegen links, wat voor jou synoniem staat voor; moslims, Islam, Koran, uitkeringsgerechtigden etc.
Naar welke pijpen denk jij te dansen?
Afbeelding

Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#37  BerichtGeplaatst: zo aug 16, 2015 5:32 pm 
lid

Vannacht is jantje weer op de radio, van 00.00 tot 02.00 uur in het programma 'bij gebrek aan beter.' Veelzeggende titel voor een programma.......ik ben benieuwd of hij nog iets over zijn 'vreselijke avontuur' gaat zeggen.

Profiel  

Bericht nummer:#38  BerichtGeplaatst: zo aug 16, 2015 7:55 pm 
lid

KiaM schreef:
Dat; Kom op dan! Kom op dan! was dat nou vóór of nadat hij moest rennen voor zijn leven?

http://www.at5.nl/artikelen/146122/jong ... gazastrook

Uit dat geluidsfragmentje (filmpje kan je het niet noemen, wilde die filmer wat verbergen ofzo dat hij het op de grond richt?) blijkt in ieder geval dat ook die Roos wel degelijk agressief werd bejegend door wat vervelende hangers, goed dat hij zich niet zomaar liet intimideren. :yes:

Profiel  

Bericht nummer:#39  BerichtGeplaatst: ma aug 17, 2015 9:10 am 
guus kuhne schreef:
Vannacht is jantje weer op de radio, van 00.00 tot 02.00 uur in het programma 'bij gebrek aan beter.' Veelzeggende titel voor een programma.......ik ben benieuwd of hij nog iets over zijn 'vreselijke avontuur' gaat zeggen.

Nee Guus.
Als je het draadje had gevolgd, dan had je kunnen weten dat het niet zo is:

Omdat ik vannacht heb gewerkt, heb ik naar het programma geluisterd.
Kon het nog slechter dan die echte Jannen, waarvan Jan Roos zichzelf had bevorderd tot Johan?
Ja, dat kon.
Meneer Bram en Joram van Klaveren waren de gasten om een privé uitzending voor politieke partijen te presenteren.
Tom Staal probeerde het bij voortduring, ze hadden afgesproken dat hij meneer Bram gewoon Bram mocht noemen, dat lukte hem niet.
Wim T. Schippers had het indertijd zo keurig opgelost, noem de ander gewoon "you", dan doet zich het probleem van het tutoyeren versus vousvoyeren niet voor.

Bericht nummer:#40  BerichtGeplaatst: ma aug 17, 2015 10:39 am 
lid

Goh, wat stom van me ! Ik ging er ten onrechte van uit dat dat nieuwe programma gewoon een andere naam was voor de echte jannen. Mea culpa.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]